FANDOM

Week 36

Week 37

Week 38

Aflevering 217 (#3329) - maandag 8 mei 2006

Het blijkt geen eenvoudige opdracht te zijn om Gustaaf naar de luchthaven te lokken. Véronique stelt Marie-Rose voor om de aandelen van Els te kopen. Marc en Dounia gaan er vandoor met Lennert.

Aflevering 218 (#3330) - dinsdag 9 mei 2006

Isabelle heeft het zeer moeilijk met de dood van Gustaaf. Jan is ervan overtuigd dat hij de fietser niet heeft aangereden en hij gaat op zoek naar bewijzen. Mieke overweegt om naar Kenia te reizen…

Aflevering 219 (#3331) - woensdag 10 mei 2006

Heidi krijgt een interessant overnamebod voor de hotels van haar vader. Iedereen probeert op zijn manier de dood van Gustaaf te verwerken. Een overdosis stress rond de bouw bezorgt Brenda gezondheidsproblemen. Els is vastbesloten om volgend weekend te verhuizen. Mieke staat opeens oog in oog met Dounia.

Aflevering 220 (#3332) - donderdag 11 mei 2006

Dounia is terug, maar van Marc ontbreekt elk spoor. Marie-Rose wil de aandelen van Els overkopen, maar dan moet Veronique haar wel de som voorschieten.

Aflevering 221 (#3333) - vrijdag 12 mei 2006

Er komt maar geen einde aan de koude oorlog tussen Marie-Rose en Veronique. Rob haalt het geld uit Rita’s geldbeugel om te voorkomen dat ze zich nog eens laat gaan. Mieke en Dounia wachten samen op nieuws van Marc en Lennert. Jan loopt een politieke kater op. Geert dringt zich op bij Zoë.

Aflevering 222 (#3334) - zaterdag 13 mei 2006

Jan is razend voor een artikel dat in de krant is verschenen. Vandaag wordt Gustaaf begraven. Rita stelt zich aan tijdens de uitvaart. Els en Andreas trekken in hun nieuwe woonst in.