FANDOM

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 223 (#3335) - maandag 15 mei 2006

Els moet wennen aan de stilte in huis. Mieke contacteert een paragnoste, als laatste hulpmiddel om Marc en Lennert te vinden. Het is echter Lits die nieuws brengt. Geert brengt een bezoekje aan Linda.

Aflevering 224 (#3336) - dinsdag 16 mei 2006

Rob is razend op Geert, omdat hij gisteren Rita dronken heeft gevoerd. Jan wil met de hulp van Lits en De Laet proberen om zijn onschuld te bewijzen. Mieke treft de voorbereidingen voor de begrafenis. De problemen bij de bouw van het huis van Bart en Brenda stapelen zich op. Het zoontje van Veronique en Mario wordt zeer ziek.

Aflevering 225 (#3337) - woensdag 17 mei 2006

Bart raakt almaar meer gefrustreerd. Dounia zit met de handen in het haar omdat zij en Marc een voorakkoord hadden ondertekend. Na Cedric wordt ook Louise ziek. Heidi staat voor een dilemma.

Aflevering 226 (#3338) - donderdag 18 mei 2006

Heidi’s beslissing over Cyprus weegt zwaar op haar relatie met René. Rita blijft voor problemen zorgen. Walter helpt Dounia uit de nood met de schadevergoeding. Suzy wordt geveld door de waterpokken. Peter en Veronique verschillen van mening over de manier waarop ze hun vader het best kunnen eren. Lits en De Laet brengen Mieke en Dounia de resultaten van het onderzoek.

Aflevering 227 (#3339) - vrijdag 19 mei 2006

Guy en Eline blijven problemen hebben met de tweeling. Linda probeert Geert te helpen. Rita zorgt voor heel wat opschudding bij Van den Bossche Electronics en in De Lork. Jan kan de druk van het nakende proces niet aan.

Aflevering 228 (#3340) - zaterdag 20 mei 2006

Rita belooft Rob nooit meer te drinken. Rob confronteert haar met haar uitlatingen. Rob is bang dat ze na de begrafenis gaat drinken. Veronique weigert op de baby's te passen terwijl Peter en Trudy naar de begrafenis van Marc en Lennert gaan. Trudy gaat thuis blijven om op de kinderen te passen. Veronique is kwaad dat MR niet meegaat naar de begrafenis of op de kinderen wil passen. Het komt tot een hevige discussie waarbij MR, Veronique slaat. Ook Anna kan niet begrijpen dat MR niet meekomt. MR gaat met Nick tennissen. Tijdens het etentje achteraf vindt MR dat hij zich teveel opdringt. Marthe maakt zich zorgen over Brenda. Ze voelt zich niet goed en blijft thuis van de begrafenis. Tijdens de begrafenis krijgt Bart telefoon van Brenda. Ze heeft krampen gekregen.