FANDOM

Week 40

Week 41

Week 42

Aflevering 241 (#3353) - maandag 5 juni 2006

Peter stelt zijn zus een ultimatum. Anna en Albert brengen Rita een bezoekje nadat Pierrot bij hen heeft overnacht. Jan is niet meer zo opgezet met de studiekeuze van Leen.

Aflevering 242 (#3354) - dinsdag 6 juni 2006

Rita’s drankverslaving loopt steeds meer uit de hand. Heidi heeft de organisatie van het huwelijk van Veronique en Mario in handen. Zoë steekt een handje toe om alles op tijd klaar te krijgen. Veronique zet haar oom Jan voor schut.

Aflevering 243 (#3355) - woensdag 7 juni 2006

Shirley schaamt zich voor wat er gisterenavond gebeurd is met Jan. Heidi vindt niet meteen een kasteel voor het huwelijk van Veronique en Mario. Rita smeekt Elke om een job.

Aflevering 244 (#3356) - donderdag 8 juni 2006

Rita gaat tekeer tegen haar moeder. Noa plaagt Jan over zijn gevoelens voor Shirley. Veronique heeft Nick van de gastenlijst geschrapt voor het huwelijksfeest. Marie-Rose en Mario nemen haar dat niet in dank af. Bart sluit een belangrijk contract af voor Van den Bossche Electronics.

Aflevering 245 (#3357) - vrijdag 9 juni 2006

Trudy probeert Els te overtuigen om toch het huwelijk van Veronique en Mario bij te wonen. Rita zorgt voor nog meer problemen in de familie. Zoë en Noa genieten van hun avondje uit met Flor.

Aflevering 246 (#3358) - zaterdag 10 juni 2006

Zoë en Noa trekken er een dagje op uit met Flor. Veronique vraagt aan Walter om haar huwelijk in te zegenen. Er komt maar geen einde aan de bouwperikelen van Brenda en Bart.