FANDOM

Week 42

Week 43

Week 44

Aflevering 253 (#3365) - maandag 19 juni 2006

Marie-Rose heeft een oplossing gevonden voor het probleem met Jan. Walter wordt ziek. Jan ziet het schooluitstapje van de kinderen niet zitten. Peter probeert nogmaals Els te overtuigen om het huwelijk van Veronique en Mario bij te wonen.

Aflevering 254 (#3366) - dinsdag 20 juni 2006

Lits en De Laet krijgen van de procureur het verbod om Christel nog langer te schaduwen. Trudy gaat op zoek naar een paar extra handen die Suzy kunnen helpen. Jan kan er niet mee lachen dat hij niet langer Veronique naar het altaar mag begeleiden…

Aflevering 255 (#3367) - woensdag 21 juni 2006

Linda heeft genoeg van de klaagzang van Jan over het huwelijk van Veronique. Trudy wil dat haar zussen Suzy helpen met het huishouden en de kinderen tijdens hun afwezigheid. Christel en Xavier maken opnieuw plannen. Leen is onzeker over de goede afloop van haar examens.

Aflevering 256 (#3368) - donderdag 22 juni 2006

Brenda krijgt de opdracht om de Cypriotische minister van binnenlandse zaken goed te ontvangen. Xavier en Christel treffen de laatste voorbereidingen voor hun wraakactie. Marie-Rose ligt in de knoop met zichzelf. Trudy test de werkijver en het doorzettingsvermogen van haar zus.

Aflevering 257 (#3369) - vrijdag 23 juni 2006

Bart en Brenda krijgen het bezoek van een totaal ontredderde Elke. Pierrot is niet van plan om mee te gaan naar het huwelijk van Veronique en Mario. Na Trudy’s harde aanpak gaat Zoë met tegenzin Suzy helpen met de kinderen. Bart vraagt aan zijn zus of ze meter wil worden.

Aflevering 258 (#3370) - zaterdag 24 juni 2006

Guy beseft dat hij de tweeling verkeerd aanpakt. Rob geeft Pierrot rijlessen. Leen en Maarten voelen er niets voor om het huwelijk van Veronique en Mario bij te wonen. Trudy en Peter gaan samen met Els en Andreas eten in De Lork. Ondertussen genieten Veronique en Mario thuis van de rust en van elkaar.