FANDOM

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 37 (#3149) - maandag 10 oktober 2005

Veronique en Mario wachten ongeduldig op de uitslag van de zwangerschapstest. Leen verklaart haar liefde aan Geert. Peter heeft een belangrijke vergadering met Xavier Latour.

Aflevering 38 (#3150) - dinsdag 11 oktober 2005

Rik is bang voor het brandgevaar in zijn pub. Guy neemt afscheid van Annemarie. Peter en Trudy komen te weten dat Xavier Latour ontsnapt is. Jan snuffelt in de kamer van zijn tienerdochter Leen.

Aflevering 39 (#3151) - woensdag 12 oktober 2005

Veronique heeft last van ochtendmisselijkheid. Christel heeft Xavier Latour gezien en ze is helemaal in paniek. Suzy vraagt of ze terug mag komen werken. Leen spijbelt om bij haar vriendje Geert te zijn.

Aflevering 40 (#3152) - donderdag 13 oktober 2005

Dounia meldt aan Marc dat ze in België komt werken. Rita krijgt het fantastische nieuws dat ze een gouden plaat krijgt. Shirley is nog altijd bang van Xavier Latour. Peter is verbaasd als blijkt dat zijn moeder in België is.

Aflevering 41 (#3153) - vrijdag 14 oktober 2005

Heidi wil koste wat het kost gaan werken. Trudy en Els ontdekken dat Veronique zwanger is. Anna en Albert maken zich zorgen over Albertine. Guy en Eline brengen een gezellige avond door.

Aflevering 42 (#3154) - zaterdag 15 oktober 2005

Jan blijft zich vragen stellen over de talrijke uitstapjes van zijn tienerdochter Leen. Marie-Rose en Suzy hebben een openhartig gesprek. Trudy en Peter brengen Anna en Albert op de hoogte van de terugkeer van Marie-Rose.