FANDOM

Seizoen 15

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#3376) - maandag 4 september 2006

Er is de afgelopen drie jaar heel wat veranderd bij de Van den Bossches en hun entourage. Nonkel Walter is overleden en zijn zus Anna moet zich door de ontkalking aan haar heup in een rolstoel verplaatsen. Leen en Maarten studeren inmiddels aan de universiteit en om deze dure studies te betalen, werkt hun stiefmoeder Linda in het rusthuis van de bomma. Hun neef Pierrot is een jaar geleden naar Oeganda getrokken. En daar had hij meer dan één reden voor. Brenda heeft zich ontpopt in een ambitieuze zakenvrouw en ze zet haar zinnen op de dagelijkse leiding van het FAIC. Ook psychiater Eline heeft nood aan een nieuwe professionele uitdaging.

Aflevering 2 (#3377) - dinsdag 5 september 2006

Pierrot is nog maar een dag terug uit Oeganda en hij houdt het thuis al voor bekeken. Hij kan het immers niet aanzien hoe zijn moeder zichzelf in de vernieling zuipt. Anna heeft voor precies dezelfde reden alle contact met haar dochter verbroken. Mario heeft het moeilijk omdat Veronique blijft weigeren een gynaecoloog te raadplegen, hoewel ze al drie jaar proberen om zwanger te worden. Andreas is uitgekeken op zijn werk in de ambassade. Brenda weet precies hoe hij zich voelt. Anna en Albert halen opgelucht adem als blijkt dat ze korting krijgen voor de grafzerk van Walter.

Aflevering 3 (#3378) - woensdag 6 september 2006

De kinderwens van Mario is veel groter dan die van Veronique. Bij Van den Bossche Electronics wordt duidelijk dat Brenda zich niet aan het lijntje laat houden. Suzy en Trudy willen Marie-Rose op haar verjaardag verwennen en ze maken volop plannen. Zoë heeft haar zinnen gezet op een gloednieuwe auto. Rita zit in zak en as omdat Pierrot met haar gebroken heeft en ze gaat naar haar zoon op zoek.

Aflevering 4 (#3379) - donderdag 7 september 2006

Rob en Isabelle doen een zeer akelige ontdekking in hun appartementje. Guy is vastbesloten om Noa en vooral Zoë te temmen en hij stelt een huishoudreglement op. Andreas heeft een beslissing genomen over zijn professionele toekomst. Kobe vermoedt dat Pierrot een boontje heeft voor Lobke, de studente filosofie die een centje bijverdient in de QV. Albert raakt de gevoelige snaar van Anna.

Aflevering 5 (#3380) - vrijdag 8 september 2006

Hoewel de beveiligingsfirma van Andreas nog moet opgericht worden, heeft hij al een overeenkomst met Peter Van den Bossche. Jan voelt zich niet geroepen om bij te leggen voor de grafzerk van nonkel Walter en ook over Brenda’s laatste zakelijke beslissing heeft hij een eigenzinnige mening. Mieke nodigt Gaston en zijn zoon uit voor een etentje.

Aflevering 6 (#3381) - zaterdag 9 september 2006

Zoë heeft geen stem. Niets ergs, ware het niet dat ze vandaag haar toelatingsexamen heeft. Ze hoopt dat Guy haar een paardenmiddel zal geven, maar hij heeft andere besognes. Rita is gisteren opgepakt voor winkeldiefstal. Rob beseft dat het zo niet verder kan met zijn verslaafde echtgenote, maar toch wil hij niet horen van collocatie. Trudy maakt Veronique het stille verwijt dat ze geen goede moeder is. Mieke en Wim gaan samen eten in De Lork om het einde van de schilderwerken te vieren en om op de toekomst te klinken. De grafzerk van nonkel Walter zorgt voor discussies binnen de familie.