FANDOM

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 55 (#3430) - maandag 6 november 2006

Linda trilt op haar benen wanneer de directeur haar wil spreken. Veronique is geïntrigeerd wanneer ze op haar desk een boeket vindt. Zoë ziet een spook. Jan is gecharmeerd door de muzieklerares van Guido en nodigt haar uit voor een glas. Veronique beschuldigt haar moeder terug van kindermishandeling.

Aflevering 56 (#3431) - dinsdag 7 november 2006

Veronique blijft ervan overtuigd dat haar zoontje Cedric mishandeld wordt door haar moeder en ze raadpleegt een dokter. Feit is dat Marie-Rose aan zichzelf gaat twijfelen. Heidi is naar Vlaanderen gekomen voor een vergadering met Andreas en Els. Maarten en Annick stevenen op een breuk af. In het café van Micheline wordt een klant neergeschoten.

Aflevering 57 (#3432) - woensdag 8 november 2006

Micheline en Rita hebben na de schietpartij in het café een flink stuk van de nacht doorgebracht in het politiekantoor. Het zoontje van Veronique en Mario ligt in het ziekenhuis. Het koppel krijgt veel steun van de familie en op professioneel vlak worden ze geholpen door Bertje en Cixi. René en Heidi hebben eindelijk een gesprek over hun toekomst. Jan vermoedt dat Elke en Suzy een lesbische relatie hebben.

Aflevering 58 (#3433) - donderdag 9 november 2006

Rob meent Rita te herkennen op een foto in de krant. Kobe is teruggekeerd naar zijn studio. Bert stelt voor om Linea Veronica te runnen, zodat Veronique en Mario bij hun zoontje in het ziekenhuis kunnen zijn. Dirk wil het vertrouwen van Zoë terugwinnen, maar dat lijkt een werk van lange adem te zullen worden. Jan wil geen voet meer in de QV zetten.

Aflevering 59 (#3434) - vrijdag 10 november 2006

Brenda stelt nieuwe regels in voor haar puberende dochter Hanne. Mieke heldert het mysterie van de betaalde grafzerk op. Jan vindt dat het Rob zijn plicht is om Rita te gaan halen in Antwerpen. Het zoontje van Veronique en Mario krijgt zijn eerste chemokuur. René wil niet langer met zijn zus en schoonbroer onder hetzelfde dak wonen.

Aflevering 60 (#3435) - zaterdag 11 november 2006

Dieuwke en Louise gaan naar hun eerste balletles. Veronique laat haar gevoelens de vrije loop sinds bij haar zoontje leukemie is vastgesteld. Ook Zoë en Noa laten in hun kaarten kijken. Rob heeft belangrijk nieuws voor Pierrot. Maarten wil Annick onder vier ogen spreken. Bart neemt zijn zus in vertrouwen over zijn opstandige puberdochter Hanneke. Lobke is er klaar voor om te gaan samenwonen met Pierrot.