FANDOM

Week 11

Week 12

Week 13

Aflevering 67 (#3442) - maandag 20 november 2006

Jan is in alle staten als Maarten opbiecht dat zijn rijbewijs is ingetrokken. Ook Andreas heeft een slechte dag, want alle computers in de toren zijn gestolen. Het slechte nieuws bereikt in geen tijd Heidi in Cyprus en zij trekt meteen haar conclusies. Suzy praat haar mond voorbij over haar gevoelens voor Elke.

Aflevering 68 (#3443) - dinsdag 21 november 2006

Eline voelt zich mislukt als moeder omdat nu ook Noa is aangerand. Andreas wordt in de pers hard aangepakt over de inbraak in de toren en hij verdenkt er René van de informatie te hebben gelekt. Bart leert Marie-Rose met de computer werken. Linda is niet blij omdat Jan voor het werk alweer naar Eindhoven moet.

Aflevering 69 (#3444) - woensdag 22 november 2006

Lobke en Pierrot vermoeden dat Kobe meer weet over de aanrandingen. Hij werd immers lijkbleek toen op de televisie het hangertje van de aanrander werd getoond. Peter overtuigt Anna dat het beter is voor haar en Albert om in Benidorm te gaan overwinteren. Maarten kijkt tegen een gigantische telefoonrekening aan. Andreas blijft ervan overtuigd dat René meer weet over de computerdiefstallen.

Aflevering 70 (#3445) - donderdag 23 november 2006

Zoë is bang dat Dirk haar zal opzoeken zodra hij uit de gevangenis wordt vrijgelaten. Maarten krijgt het bezoek van een gerechtsdeurwaarder. Na het nieuwe overnamebod van Bert geeft Peter aan Bart de opdracht om Ming Electronics door te lichten. Bert vindt het tijd dat de familie zijn vriendin Cixi beter leert kennen. Marie-Rose krijgt een alarmerende e-mail uit Gran Canaria.

Aflevering 71 (#3446) - vrijdag 24 november 2006

Bart heeft interessante informatie verzameld over Ming Electronics en de rol van Bert binnen deze Chinese firma. Het huwelijk van Els en Andreas zit in een crisis sinds de computerdiefstal in de toren. Cedric mag eindelijk het ziekenhuis verlaten. Jan maakt werk van zijn romantisch reisje met Laura. Mieke heeft mogelijk groot nieuws voor Wim.

Aflevering 72 (#3447) - zaterdag 25 november 2006

Maarten, Bjorn en Pierrot hebben een afspraak bij de spermabank. René is vastbesloten om de computerdiefstal in de toren op te helderen en om Andreas zijn naam te zuiveren. Veronique sluit zich met Cedric in haar kamer op sinds het jongetje uit het ziekenhuis is ontslagen. Mieke en Wim delen hun fantastische nieuws met Gaston.