FANDOM

Week 16

Week 17

Week 18

Aflevering 97 (#3472) - maandag 25 december 2006

Anna en Albert zijn in de wolken omdat ze uitgerekend op kerstavond het bezoek krijgen van de familie. Veronique en Mario vieren met hun zoontje Cédric kerstavond in het ziekenhuis. Suzy en Elke beleven een romantische kerst in de Ardennen. Zoë, Noa, Leen en Evy proberen Kobe van de wijs te brengen. Isabelle en Rob genieten van het bezoek van Albertine en haar bink Victor.

Aflevering 98 (#3473) - dinsdag 26 december 2006

Suzy brengt bij Marie-Rose verslag uit over het kerstuitje met Elke, dat een onaangenaam staartje heeft gekregen. Het telefoontje van Rita zorgt voor spanningen in het café. Lobke en Pierrot krijgen een discussie over hun relatie. Andreas telt de dagen af tot hij met zijn gezinnetje naar Cyprus kan reizen. René is er zeker van dat hij achtervolgd wordt.

Aflevering 99 (#3474) - woensdag 27 december 2006

Peter nodigt Bert en Cixi uit om samen met de familie oudjaar te vieren. René loopt op de toppen van zijn zenuwen omdat hij nog altijd achtervolgd wordt en hij roept de hulp in van Andreas. Trudy moet in zeven haasten alles in orde brengen voor de persconferentie. Guy krijgt in het ziekenhuis te maken met euthanasie. Veronique en Mario krijgen nieuws uit het ziekenhuis.

Aflevering 100 (#3475) - donderdag 28 december 2006

Guy is er niet uit of hij de verpleegster die euthanasie heeft gepleegd zal aangeven. Eline is onder de indruk van het scenario dat Zoë heeft geschreven. Cedric mag voor oudjaar naar huis komen. Jan gaat op zoek naar een sponsor. Evy heeft besloten om haar vader op te sporen. Mieke ontfermt zich over een meisje, dat door de politie is gevonden in een bushokje.

Aflevering 101 (#3476) - vrijdag 29 december 2006

Mieke en Wim gaan in het ziekenhuis op bezoek bij het meisje, dat door de politie is gevonden in een bushokje. Anna en Albert krijgen in Benidorm een gigantische verrassing. Leen en Maarten helpen Evy in de zoektocht naar haar vader. Rob haalt Rita in Antwerpen op om nieuwjaar met de familie te vieren. Lits en De Laet ondervragen in het ziekenhuis de verpleegster die euthanasie heeft gepleegd. De villa van Peter en Trudy wordt volledig ingepalmd door de televisieploeg die het oudejaarsavondfeest van de familie zal opnemen. Het is een drukte van jewelste, met gasten die aankomen, Sien en Maria die op inspectie komen en de technische ploeg die alles installeert. Suzy staat in voor de catering, maar krijgt een paniekaanval als blijkt dat ze ook voor de televisieploeg eten moet voorzien. Kon ze maar een e-mail sturen naar SOS Piet… Veronique is er niet over te spreken dat de familie feestkledij van Nicky Van Kets moet dragen en ze is zeer kattig tegen de ontwerper.

Aflevering 102 (#3477) - zaterdag 30 december 2006

Ondanks de hectische voorbereidingen zit de sfeer er tijdens de party helemaal in. Wim is blij als een kind met zijn handtekening van Jean-Marie Pfaff en Albert voelt zijn zere voeten niet meer wanneer Pascale Naessens hem uitnodigt op de dansvloer. Els Tibau charmeert Peter en Trudy gaat uit de bol tijdens de optredens van Helmut Lotti, Laura Lynn en Frans Bauer. Rob is echt blij dat Rita is gekomen, maar het valt hem op dat ze ontzettend stil is. Hij wil haar gelukkig zien en bedenkt een muzikaal plannetje.