FANDOM

Week 18

Week 19

Week 20

Aflevering 109 (#3484) - maandag 8 januari 2007

Jan wil als kookvader meegaan op de boerderijklassen van zijn zoontje Guido. Peter, Trudy en Marie-Rose vertrekken naar Malta en Mario reist met een klein hartje naar China. De sexy foto’s die gemaakt zijn in de Ardennen blijven bij Suzy op de maag liggen. Noa controleert hoeveel Shirley eet. Evy wil de zoektocht naar haar vader voortzetten.

Aflevering 110 (#3485) - dinsdag 9 januari 2007

Op Malta heeft Peter een bespreking met Graham Bordman, de Britse zakenman die bereid is te investeren in de heropbouw van het Van den Bossche-filiaal. Shirley ziet er tegenop om haar eetstoornis te bespreken met Eline. Jan leeft zich uit als kookvader tijdens de boerderijklassen van Guido. Andreas gaat het doen en laten van Bert na en Balencourt interessert zich in de handel en wandel van René. Guy en Eline discussiëren over zijn professionele toekomst.

Aflevering 111 (#3486) - woensdag 10 januari 2007

De Britse zakenman Graham Boardman is bereid om de heropbouw van het Van den Bossche-filiaal op Malta te financieren, maar hij stelt wel een belangrijke voorwaarde. Shirley vertelt aan Noa wat er haar echt dwars zit. Elke is klaar voor de volgende stap in haar relatie met Suzy. Lits en De Laet confronteren Bert met een souvenir van zijn verblijf in China. Maarten en Bjorn chatten met een zekere Rainbow, die nieuws heeft over de vader van Evy.

Aflevering 112 (#3487) - donderdag 11 januari 2007

Rob ontvangt een akelige brief van Balencourt, de advocaat die Rita’s zaken behartigt in de echtscheiding. De postbode brengt ook slecht nieuws bij Linda. Commissaris Lits heeft een zeer ongewone vraag voor Eline. Het verontrust Bart dat er nieuwe informatie over het meettoestel is gelekt en hij polst bij Andreas of er vorderingen zijn in zijn onderzoek naar de industriële spion.

Aflevering 113 (#3488) - vrijdag 12 januari 2007

Jan is in alle staten omdat hij door zijn eigen zoon is ontslagen en hij dreigt met een proces. Lits en De Laet worden door de procureur op het matje geroepen na het telefoontje van Eline. Isabelle wil niet dat Rob de grote verliezer wordt in zijn echtscheiding en ze regelt een afspraak met advocaat André Verhelst.

Aflevering 114 (#3489) - zaterdag 13 januari 2007

Pierrot zijn vrienden verkopen aan de grootwarenhuizen sleutelhangers voor Vredeseilanden. Nina mag het weekend bij Mieke en Wim doorbrengen. De spanningen tussen Linda en Jan lopen hoog op sinds hij zonder werk zit. Guy krijgt het bezoek van de verpleegster die euthanasie heeft gepleegd. In Benidorm komen Anna en Albertine verrassend sportief uit de hoek.