FANDOM

Week 19

Week 20

Week 21

Aflevering 115 (#3490) - maandag 15 januari 2007

Andreas en Peter zetten een val op voor de bedrijfsspion. Marie-Rose krijgt zeer verrassend nieuws van haar notaris. Verpleegster Ellen zoekt steeds vaker Guy op. Linda apprecieert het niet dat Jan in de zetel vegeteert en ze dringt op actie in het huishouden aan. Elke heeft een gesprek met de sociaal assistente. Mieke krijgt in het ziekenhuis slecht nieuws over Nina.

Aflevering 116 (#3491) - dinsdag 16 januari 2007

Het ziet er naar uit dat Andreas de bedrijfsspion heeft ontmaskerd. Bart vertrouwt de Engelse geldschieter Graham Boardman voor geen haar, maar Peter en Veronique zijn er van overtuigd dat de kerel correct is en wuiven zijn bezorgdheid weg. Meester Balencourt doet bij Rob het boekje van Isabelle open. De advocaat heeft ook nieuws voor René.

Aflevering 117 (#3492) - woensdag 17 januari 2007

Mieke polst bij Marie-Rose of ze haar wil helpen met het uitkiezen van haar trouwjurk. René is dolgelukkig omdat hij met zijn zoontje Berre enkele dagen kan doorbrengen. Bart is woedend omdat Peter ingenieur Werner ofte de bedrijfsspion niet heeft ontslagen en hij overweegt om zelf op te stappen. Mieke en Wim hebben de ziekenhuisfactuur van Nina ontvangen. Peter heeft nieuws voor Linda en Jan.

Aflevering 118 (#3493) - donderdag 18 januari 2007

Het komt bij Bart als een kaakslag aan dat Peter het ontslag van Jan heeft ingetrokken. Linda en Kobe doen een onthutsende ontdekking in het appartement van Anna en Albert. Mieke gaat op zoek naar financiële steun om de ziekenhuisfactuur van Nina te betalen. Sinds zijn gesprek met de gehaaide Balencourt twijfelt Rob aan de intenties en gevoelens van Isabelle. Cixi is terug uit China.

Aflevering 119 (#3494) - vrijdag 19 januari 2007

De ruzies tussen Peter en Bart stapelen zich op. De sociaal assistente heeft nieuws voor Elke. René moet vandaag Berre op het vliegtuig naar Cyprus zetten, maar vader en zoon zijn spoorloos. Peter maakt kennis met commissaris Annelies De Vos, de vervangster van Lits. Hun beider verleden zorgt voor een wig tussen Isabelle en Rob.

Aflevering 120 (#3495) - zaterdag 20 januari 2007

Bart is verrast wanneer Graham Boardman hem en Brenda uitnodigt voor het afscheidsetentje van Joe. Elke zit in zak en as omdat haar dochtertje bij Rik wil blijven wonen. Rob en Isabelle bespreken met Pierrot de problemen in de echtscheiding. Noa wil Shirley’s zelfbeeld opkrikken en neemt haar op sleeptouw.