FANDOM

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 127 (#3502) - maandag 29 januari 2007

Jan is er niet over te spreken dat Leen one night stands beleeft onder zijn dak. Veronique wil niet voor voldongen feiten worden gesteld, zelfs niet door Bert. Commissaris Annelies De Vos maakt zich sterk dat ze de aanrander te pakken heeft. Marie-Rose neemt met Mieke de ontwerpen van de bruidsjurken door. Het komt tot een nieuwe uitbarsting tussen Bart en Peter.

Aflevering 128 (#3503) - dinsdag 30 januari 2007

Rita laat zich manipuleren door haar advocaat, die vastbesloten is om Rob te verwoesten. Maarten is er niet over te spreken dat Bart de skireis heeft geannuleerd. Els ergert zich omdat Andreas al zijn tijd stopt in zijn geheime missie en het laat afweten bij Safe. Peter heeft zeer slecht nieuws voor Mieke.

Aflevering 129 (#3504) - woensdag 31 januari 2007

Rita vindt het te ver gaan om Rob te beschuldigen van oplichterij, maar haar advocaat weigert in te binden. Maarten en Bjorn willen Zoë helpen bij de productie van haar kortfilm. Veronique is even van de kaart wanneer ze verneemt dat een ontslagen werkneemster van Linea Veronica zelfmoord heeft gepleegd. Jan heeft een groot probleem met de nieuwe vriend van Leen.

Aflevering 130 (#3505) - donderdag 1 februari 2007

Rob is door de advocaat van Rita officieel in beschuldiging gesteld van oplichterij. Elke zit in zak en as omdat de rechter haar dochtertje Sofie definitief heeft toegewezen aan haar ex-man. Andreas geeft aan René toe dat hij met een geheime missie bezig is. Guy is gecharmeerd omdat Brenda zijn medisch advies over een nieuwe klant wil. Linda neemt het Jan kwalijk dat hij onbeschoft is tegen Leens nieuwe vriend. Marie-Rose vertrekt naar Malta.

Aflevering 131 (#3506) - vrijdag 2 februari 2007

Jan solliciteert voor een rolletje in de kortfilm van Zoë. Eline stoort zich hoe langer hoe meer aan de vriendschap van Guy met verpleegster Ellen. Rita is blij verrast wanneer Pierrot haar in het café opzoekt. Maarten en Bjorn trekken hun stoute schoenen aan en vragen aan Veronique om kleren uit te lenen voor de kortfilm.

Aflevering 132 (#3507) - zaterdag 3 februari 2007

De eerste opnamedag van de kortfilm dreigt door de schuld van Jan in het honderd te lopen. Evy wil meer weten over Didier De Kunst. Els bekent aan Trudy dat ze overhoop ligt met Andreas. Pierrot wil in de echtscheidingszaak openlijk partij kiezen voor Rob. Bart heeft fantastisch nieuws voor zijn zus en Wim.