FANDOM

Week 22

Week 23

Week 24

Aflevering 133 (#3508) - maandag 5 februari 2007

Zoë is niet te spreken over de eerste opnamedag. Pierrot blijft bij zijn plan om bij meester Verhelst een getuigenis af te leggen over de situatie tussen Rob en zijn moeder. Na Rob krijgt ook Peter te maken met advocaat Balencourt. Andreas heeft opnieuw een geheime afspraak met de Cypriotische ambassadeur. Bertje en Cixi hebben een wild idee om de verkoop van de Linea Veronica-collecties te stimuleren.

Aflevering 134 (#3509) - dinsdag 6 februari 2007

Maarten neemt het voor Evy op bij zijn vader. Jan wil immers niet dat het meisje nog in zijn huis komt sinds hij vermoedt dat zij de dochter is van Didier De Kunst. Bert weet dat de positie van Bart bij Van den Bossche Electronics stilaan onhoudbaar wordt en hij doet de computerdeskundige een voorstel. Mieke en Wim maken ruzie over Nina. Balencourt toont Rita de verklaring die Pierrot heeft afgelegd. Andreas onderzoekt nog altijd in het grootste geheim de ontvoering van Cynthia, de dochter van de Cypriotische ambassadeur.

Aflevering 135 (#3510) - woensdag 7 februari 2007

De verklaring van Pierrot is hard aangekomen bij Rita. Voor Brenda is het een streep door de rekening dat haar moeder de kinderen niet kan opvangen volgende week. Andreas geeft aan Els toe dat hij een geheime missie heeft, waardoor zij nog meer voor zijn veiligheid vreest. Nina mag eindelijk het ziekenhuis verlaten.

Aflevering 136 (#3511) - donderdag 8 februari 2007

Trudy is onder de indruk van Zoë’s scenario en ze wil graag meehelpen met de realisatie van de kortfilm. Rita wil in haar echtscheiding niet tot het uiterste gaan en ze bedankt haar advocaat voor bewezen diensten. Nina leert gretig Vlaamse woordjes. Peter wordt door de raad van bestuur op de vingers getikt omdat hij het meettoestel op Malta laat produceren. Evy toont René de foto van haar moeder met Didier De Kunst.

Aflevering 137 (#3512) - vrijdag 9 februari 2007

Brenda zit er mee dat haar moeder ziek is en ze neemt het zichzelf kwalijk dat ze Marthe de laatste weken heeft verwaarloosd. Graham Boardman reikt Peter een oplossing aan voor het probleem met hoofdingenieur Werner. Annelies De Vos is er niet over te spreken dat Diederik is vrijgelaten. Maarten heeft het er moeilijk mee dat Evy in het verleden van Didier De Kunst blijft graven. Leen en Pierrot zijn getuige van een ongeval.

Aflevering 138 (#3513) - zaterdag 10 februari 2007

Anna en Albert willen het huwelijk van Mieke en Wim voor geen geld missen en ze keren naar Vlaanderen terug. Leen wil met haar studies stoppen omdat ze het leven van de aangereden fietser niet heeft kunnen redden. Suzy zorgt er voor dat Elke enkele uren met haar dochtertje kan doorbrengen. Hanneke wordt betrapt bij het bekijken van geweldfilmpjes op het internet.