FANDOM

Week 23

Week 24

Week 25

Aflevering 139 (#3514) - maandag 12 februari 2007

Guidoke verklapt aan Anna en Albert dat Bart en Peter ruzie hebben. Anna mag er niet aan denken dat hun vete het huwelijk van Mieke en Wim zal overschaduwen en ze onderneemt actie. De Cypriotische ambassadeur roept opnieuw de hulp in van Andreas. Leen blijft van mening dat het beter is om een punt te zetten achter haar studies geneeskunde.

Aflevering 140 (#3515) - dinsdag 13 februari 2007

Anna bezoekt Rita in Antwerpen. Moeder en dochter krijgen binnen de kortste keren ruzie. Suzy en Elke overwegen om samen een kindje te krijgen. Bert en Veronique werken hun website verder uit.

Aflevering 141 (#3516) - woensdag 14 februari 2007

Mieke en Wim stappen op de hoogdag van de liefde in het huwelijksbootje. Wim en zijn vader Gaston hebben alles tot in de puntjes voorbereid en Mieke valt van de ene verrassing in de andere. In Antwerpen krijgt Rita een romantisch geschenk van Rudolf. Ook Shirley krijgt haar Valentijnscadeau, inclusief een uitnodiging voor een etentje in De Lork. De romantiek viert eveneens hoogtij bij Elke en Suzy.

Aflevering 142 (#3517) - donderdag 15 februari 2007

Het huwelijk van Mieke en Wim krijgt een leuk staartje. Guy motiveert Leen om haar studies geneeskunde af te maken. Anna moet zich dringend een nieuw hoorapparaat aanschaffen.

Aflevering 143 (#3518) - vrijdag 16 februari 2007

Zoë neemt het Trudy kwalijk dat ze een vergadering voorrang geeft op de opnames van de kortfilm. De moeder van Brenda mag het ziekenhuis verlaten. Evy’s zoektocht naar haar vader zit strop. Bart en Brenda zijn niet te spreken over het rapport van hun dochter. Jan en Linda daarentegen krijgen alleen maar goeie punten te lezen.

Aflevering 144 (#3519) - zaterdag 17 februari 2007

Brenda is er niet over te spreken dat haar dochter metser wil worden. Nina heeft problemen met haar prothese. Sinds het gesprek met haar moeder twijfelt Evy of ze haar biologische vader wel wil kennen. Pierrot voelt zich voor schut gezet door Rob. Veronique maakt foto’s achter de schermen van de fotosessie bij Linea Veronica.