FANDOM

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 151 (#3526) - maandag 26 februari 2007

Veronique en Bert verschillen van mening over de online verkoop van de Linea Veronica-collectie. Andreas krijgt een verontrustende sms van de ambassadeur.

Aflevering 152 (#3527) - dinsdag 27 februari 2007

Els staat doodsangsten uit wanneer ze via het televisienieuws verneemt dat er een bom ontploft is in de Cypriotische ambassade. Evy is teleurgesteld omdat haar biologische vader niets met haar te maken wil hebben. Mieke krijgt een emotioneel zware telefoon van commissaris Annelies De Vos. Ook Trudy is over haar toeren na het bezoek van Marijke, de vrouw die beweert dat of Louise of Dieuwke haar dochtertje is.

Aflevering 153 (#3528) - woensdag 28 februari 2007

Isabelle confronteert advocaat Dré Verhelst met zijn onverschillige houding tegenover zijn dochter Evy. Bart moet meteen terugreizen naar België om de computercrash bij Van den Bossche Electronics op te lossen. Brenda is in alle staten en ze besluit nog enkele dagen op Malta te blijven. Elke en Suzy vertellen Trudy over hun kinderwens. Veronique wil een modeshow organiseren. Lobke wordt op de parking van de QV aangevallen.

Aflevering 154 (#3529) - donderdag 1 maart 2007

Na de confrontatie met de aanrander zoekt Lobke hulp bij Isabelle en Rob. Jan maakt samen met Miel en Francine wilde plannen om er op uit te trekken tijdens de Paasvakantie. Veronique treft in de garage een verfomfaaide Bert aan. Op Malta geniet Brenda van de aandacht van de charmante Bram.

Aflevering 155 (#3530) - vrijdag 2 maart 2007

Bert vertelt aan commissaris De Vos en hoofdinspecteur De Laet hoe hij aan de wonde in zijn zij is gekomen. Marijke daagt Els en Trudy voor de rechter. Linda doet bij haar schoonmoeder haar beklag over Jans vriendschap met Miel. Pierrot en Isabelle moedigen Lobke aan om buiten te komen en naar het feestje van Leen te gaan. Op Malta biedt Brenda een troostende schouder aan Bram.

Aflevering 156 (#3531) - zaterdag 3 maart 2007

Zoë nodigt Trudy en haar vrienden uit om samen de eerste montage van haar kortfilm te bekijken. Bart is er niet over te spreken dat hij Brenda niet kan bereiken op Malta. Guy wil advocaat Balencourt inschakelen om hem te verdedigen tijdens het assisenproces. Jan vertrekt alweer met Miel en Francine op weekend. Isabelle en Rob krijgen onverwacht het bezoek van haar moeder en Victor.