FANDOM

Week 26

Week 27

Week 28

Aflevering 157 (#3532) - maandag 5 maart 2007

Mieke, Wim en Gaston moeten halsoverkop afscheid nemen van Nina. Brenda vertrekt met pijn in het hart terug naar Vlaanderen en daar heeft Bram veel mee te maken. De advocaat van Rob heeft het vonnis van de rechter gekregen. Andreas krijgt terug het bezoek van de agenten van de staatsveiligheid. Guy heeft een verkennend gesprek met meester Balencourt. Jan wordt belaagd door twee tieners, maar hij krijgt hulp uit een onverwachte hoek.

Aflevering 158 (#3533) - dinsdag 6 maart 2007

Linda en Maarten begrijpen er niets van wanneer Jan opeens vol lof over Khalil spreekt. Els en Trudy zijn niet te spreken over het besluit dat de rechter heeft genomen. In China laat een eenzame Mario zich troosten door Cixi. Gaston moet op zoek gaan naar een nieuwe woonst. Els en Andreas worden opgeschrikt door een brand.

Aflevering 159 (#3534) - woensdag 7 maart 2007

De woning van Els en Andreas is afgebrand. Zij en hun dochtertje zijn ongedeerd, maar al hun bezittingen zijn in de vlammen opgegaan. Mieke wil graag dat haar schoonvader bij haar en Wim intrekt. Isabelle en Pierrot willen samen een vereniging oprichten om de vierde wereld te helpen. Shirley en Noa maken ondertussen plannen om een benefiet voor Els en Andreas te organiseren.

Aflevering 160 (#3535) - donderdag 8 maart 2007

Het plan van Miel, Francine en Jan om een taartenverkoop te organiseren, valt niet in goede aarde bij Andreas. Veronique is dolblij omdat Mario eindelijk terug is uit China. Mieke overhaalt haar schoonvader om tijdelijk bij haar en Wim in te trekken. Elke en Suzy moeten allebei naar de psycholoog. Brenda roept Guy naar haar fitcenter om een diabetespatiënte te onderzoeken.

Aflevering 161 (#3536) - vrijdag 9 maart 2007

Wim wil zijn levensstijl niet veranderen omdat zijn vader bij hem en Mieke intrekt. De diabetespatiënte die van Guy groen licht kreeg om te fitnessen, heeft klacht tegen hem neergelegd. Andreas, Els en hun dochtertje krijgen eindelijk politiebescherming. Bert wil een nieuwe modelijn op de markt brengen. Suzy is zenuwachtig voor het gesprek met de sociaal assistente.

Aflevering 162 (#3537) - zaterdag 10 maart 2007

Guy onthult aan commissaris Annelies De Vos en aan Eline wat hij donderdagavond heeft uitgevoerd na het verlaten van Brenda’s fitcenter. Linda is er niet over te spreken dat Jan zijn gezin verplicht om in de woonkamer te kamperen. Maarten voelt zich verwaarloosd door zijn lief. De marketingstudie van Bert maakt indruk op Veronique en Mario.