FANDOM

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 175 (#3550) - maandag 26 maart 2007

De mysterieuze toestanden in het appartement van Jan en Linda worden eindelijk opgehelderd. Guy mag van de rechter terug aan de slag gaan in het ziekenhuis, maar hij wordt niet met open armen ontvangen. De modeshow van Linea Quaranta heeft zijn effect niet gemist want de bestellingen stromen binnen. Commissaris De Vos en haar assistent Bosman vinden het verdacht dat Andreas zich verzet tegen de verspreiding van een opsporingsbericht.

Aflevering 176 (#3551) - dinsdag 27 maart 2007

Els en Dieuwke worden niet langer vermist. Guy is in alle staten wanneer hij in de krant het interview met verpleegster Ellen leest. Zij wast haar handen in onschuld en schildert hem af als een moordenaar. Hanneke is over haar toeren na haar examen Frans. Veronique heeft er een groot probleem mee dat Mario steeds vaker de kant van Bert kiest als het over de toekomst van Linea Veronica gaat.

Aflevering 177 (#3552) - woensdag 28 maart 2007

Brenda belooft Bart meer tijd te zullen maken voor hun gezin. Ellen legt een nieuwe verklaring af bij commissaris De Vos en hoofdinspecteur Bosman.

Aflevering 178 (#3553) - donderdag 29 maart 2007

Linda en Jan vinden het verdacht dat Maarten zich uitslooft voor zijn broertje. Els en Andreas hebben een emotioneel zware dag: Lana wordt gecremeerd en de rechter doet een uitspraak over de toekomst van Dieuwke. Guy beklaagt er zich over dat hij geboycot wordt in het ziekenhuis. En dat is niet zijn enige probleem. Zoë is in alle staten omdat Veronique haar niet wil betalen voor het reclamefilmpje.

Aflevering 179 (#3554) - vrijdag 30 maart 2007

Veronique confronteert Mario met haar vermoeden dat Bert hem in zijn macht heeft. Albertine denkt nog altijd dat Rita haar alimentatie op de rekening van de vzw heeft overgeschreven. Els heeft het er moeilijk mee om Marijke een plaats te geven in het leven van Dieuwke. Maarten en Bjorn nemen Pierrot en Kobe mee naar een paaldancing.

Aflevering 180 (#3555) - zaterdag 31 maart 2007

De verdeling van de voedselpakketten is een groot succes. Shirley is razend op Björn als ze ontdekt waar hij gisterenavond uitgehangen heeft.