FANDOM

Week 31

Week 32

Week 33

Aflevering 187 (#3562) - maandag 9 april 2007

Hoofdinspecteur Bosman denkt een manier gevonden te hebben om de aanrander te vatten. Björn slooft zich uit om het vertrouwen van Shirley terug te winnen. Net voor zijn inwijding vertelt Leen aan Kobe dat ze hem bewondert.

Aflevering 188 (#3563) - dinsdag 10 april 2007

Anna is er het hart van in dat Kobe gearresteerd is op verdenking van aanranding. Hij wordt door commissaris De Vos en hoofdinspecteur Bosman op de rooster gelegd over de bezwarende bewijzen, maar hij blijft volhouden dat hij onschuldig is. Trudy is er niet over te spreken dat Veronique een advertentie in de krant heeft laten publiceren. Ludwig heeft nieuws over Geert, de kerel met wie Marijke wordt gezien. De organisatie van hun huwelijk zorgt voor spanningen tussen Rob en Isabelle.

Aflevering 189 (#3564) - woensdag 11 april 2007

Isabelle wil niet meer met Rob trouwen. Andreas ontdekt dat Els Marijke laat schaduwen. Suzy wordt niet gespaard door Veronique.

Aflevering 190 (#3565) - donderdag 12 april 2007

Trudy is van mening dat Suzy door de schuld van Veronique in het ziekenhuis ligt. Anna vindt dat de familie Kobe niet mag laten vallen, ook al is hij schuldig bevonden. Maarten begrijpt niet dat Noa niets meer van zich laat horen.

Aflevering 191 (#3566) - vrijdag 13 april 2007

Suzy vertrekt naar het opvangtehuis. Rob en Isabelle zijn begonnen met de organisatie van hun huwelijk. Noa overweegt om naar de politie te stappen.

Aflevering 192 (#3567) - zaterdag 14 april 2007

Zoë wil Maarten een lesje leren. Commissaris Annelies De Vos en haar assistent Renaat Bosman vragen Eline om hulp. Brenda wordt verkozen tot manager van het jaar.