FANDOM

Week 33

Week 34

Week 35

Aflevering 199 (#3574) - maandag 23 april 2007

Bart wil dat Noa of Shirley hem vergezelt op zijn zakenreis naar Engeland. Tijdens de eerste dag van hun proces grijpt Ellen elke kans om Guy af te schilderen als een moordenaar. Linda betrapt Maarten met zijn nieuwste verovering. Suzy is dolgelukkig met het bezoek van Elke en Trudy. Isabelle onderneemt een poging om Pierrot en Lobke te verzoenen.

Aflevering 200 (#3575) - dinsdag 24 april 2007

Brenda dreigt ermee Hanneke op internaat te sturen als haar gedrag niet verbetert. Commissaris De Vos en hoofdinspecteur Bosman ondervragen Marijke en Geert voor de zoveelste keer over de babywissel. Een eigen restaurant beginnen, staat nog altijd bovenaan het wensenlijstje van Maarten.

Aflevering 201 (#3576) - woensdag 25 april 2007

Kobe verstuurt verschillende kaartjes. Hoofdinspecteur Bosman vindt bezwarende bewijzen tegen Geert Stallaert.

Aflevering 202 (#3577) - donderdag 26 april 2007

De rechter velt een vonnis in het proces van Guy. Het werk in het buurthuis geeft Isabelle en Gaston veel voldoening. Sinds hun terugkeer uit Engeland is de spanning tussen Bart en Noa te snijden.

Aflevering 203 (#3578) - vrijdag 27 april 2007

Hoewel Guy is vrijgesproken, ziet hij zijn toekomst in het ziekenhuis somber in. Bart stelt zich vragen bij de nauwe samenwerking van Brenda en Bram, de investeerder in haar nieuwe fitcenter. Wim vermoedt dat zijn vader een boontje heeft voor Isabelle. Shirley roddelt tegen Jan over de huwelijksproblemen van zijn oudste zoon. Andreas vertelt aan Els dat de maffia de ultieme aanslag aan het voorbereiden is. Mario en Peter zetten samen de bloemetjes buiten.

Aflevering 204 (#3579) - zaterdag 28 april 2007

Het avondje uit heeft voor Mario en Peter een zeer vervelend staartje gekregen. Hun echtgenotes worden door Maarten en Pierrot op de hoogte gebracht over de razzia. Noa kan niet voor haar moeder verstoppen dat ze het zwaar te pakken heeft voor Bart. Veronique wil van haar broer weten waarom hij zich uitslooft voor Mario. Isabelle heeft er alle vertrouwen in dat het terug goed komt tussen Pierrot en zijn moeder.