FANDOM

Week 38

Week 39

Week 40

Aflevering 229 (#3604) - maandag 28 mei 2007

Brenda en Bart begrijpen elkaar hoe langer hoe minder. Zij verwijt haar echtgenoot dat hij haar dromen in de weg staat, terwijl hij alleen wil dat zijn vrouw meer tijd met haar gezin doorbrengt. Mieke ziet de financiële kant van het buurthuis somber in. Veronique komt erachter dat Andreas een teken heeft gegeven. Lobke is dolgelukkig omdat haar thesis eindelijk klaar is en ze wil een feestje bouwen.

Aflevering 230 (#3605) - dinsdag 29 mei 2007

De laptop van Lobke is gisteren in de QV gestolen, wat betekent dat ze haar thesis moet herbeginnen. Peter nodigt Graham Boardman uit om samen naar Malta te reizen. Jan ziet zijn vrienden Miel en Francine niet graag vertrekken. Mieke vindt het moeilijk om de financiële steun van Bert te aanvaarden. Bjorn verneemt van zijn moeder meer over de aanranding waarvoor zijn vader in de cel heeft gezeten.

Aflevering 231 (#3606) - woensdag 30 mei 2007

Na het verhaal van Bjorn besluit Maarten om terug contact op te nemen met Annick. Bert jaagt Els de stuipen op het lijf. Commissaris De Vos voelt aan dat Els meer weet over Andreas dan ze laat uitschijnen. Trudy probeert te achterhalen waarom Marie-Rose zo kwaad is op Joe. Pierrot is woedend omdat Mieke de cheque van Bert weigert.

Aflevering 232 (#3607) - donderdag 31 mei 2007

Khalil kan zijn jaloezie niet verstoppen als hij merkt dat Manu bij Leen is blijven slapen. Lobke weet dat Isabelle de thesis nooit in haar eentje getypt krijgt en ze roept de hulp in van Evy en Shirley. Na het bezoek van Bert begint Anna haar familiale kruistocht. Marie-Rose vertelt eindelijk aan Trudy waarom ze met Joe heeft gebroken. Peter stelt Bart voor om mee te gaan naar Malta.

Aflevering 233 (#3608) - vrijdag 1 juni 2007

Bjorn en zijn moeder maken zich grote zorgen over Arne. Rita voelt er wel wat voor om de QV over te nemen. Mieke heeft goed nieuws voor Pierrot.

Aflevering 234 (#3609) - zaterdag 2 juni 2007

Khalil wil Manu betrappen, maar zijn plan heeft alleen maar kans op slagen als Maarten hem helpt. Rob, Isabelle en Pierrot helpen Lobke met haar thesis. Elke weet niet waar ze het heeft als ze Brenda een bezoekje brengt.