FANDOM

Week 39

Week 40

Week 41

Aflevering 235 (#3610) - maandag 4 juni 2007

Trudy ziet haar echtgenoot Peter niet graag naar Malta vertrekken. Veronique vraagt zich af of ze met haar loslippigheid Els in de problemen heeft gebracht. Bart praat met Peter over zijn huwelijksproblemen.

Aflevering 236 (#3611) - dinsdag 5 juni 2007

Linda is gefrustreerd omdat Jan geen interesse meer in haar toont. Bram geeft aan Brenda toe dat hij niet altijd eerlijk is geweest. Bart weet niet wat hij moet denken van de anonieme telefoontjes.

Aflevering 237 (#3612) - woensdag 6 juni 2007

Trudy stelt Mario voor om bij Maison Marie-Rose aan de slag te gaan. Peter heeft niet de moed om het slechte Maltese nieuws aan het thuisfront te vertellen. Bert stelt zijn plan in werking.

Aflevering 238 (#3613) - donderdag 7 juni 2007

Peter en Bart kunnen zich wel voor het hoofd slaan omdat ze met een nepfirma hebben samengewerkt. De uitlating van Brenda is voor Elke de spreekwoordelijke druppel. Evy is ervan overtuigd dat er niets mis is met haar hart en ze slaat de goede raad in de wind.

Aflevering 239 (#3614) - vrijdag 8 juni 2007

De brand op Malta lijkt Brenda niet te raken. Mario ziet de verhuis niet zitten. De verdwijning van Graham Boardman verontrust commissaris De Vos en hoofdinspecteur Bosman. Peter ziet de toekomst van zijn bedrijf niet rooskleurig in.

Aflevering 240 (#3615) - zaterdag 9 juni 2007

Jan verdenkt er Linda van dat ze Maarten en Leen heeft ingelicht over zijn problemen. Veronique stelt Suzy voor om samen met haar gezinnetje te verhuizen. Evy ziet dankzij de diagnose van Guy haar toekomst weer vrolijker in.