FANDOM

Week 42

Week 43

Seizoen 17

Aflevering 253 (#3628) - maandag 25 juni 2007

Jan heeft er spijt van dat hij het voor Peter heeft opgenomen wanneer hij verneemt dat Trudy en Marie-Rose samen een zaak gaan opstarten. Bert zet Veronique onder druk om de aandelen van Peter te kopen. Maarten omringt Evy met de beste zorgen na haar operatie.

Aflevering 254 (#3629) - dinsdag 26 juni 2007

Els kampt met een schuldgevoel omdat ze het geheim van Andreas niet heeft kunnen bewaren. Trudy laat duidelijk merken dat ze er niet voor te vinden is dat Peter zijn aandelen aan Veronique verkoopt. Rob heeft almaar meer twijfels over zijn relatie met Isabelle.

Aflevering 255 (#3630) - woensdag 27 juni 2007

Brenda is bang om haar kinderen te verliezen en ze besluit manier van leven te veranderen. Peter is niet van plan om de aalmoes van Bert aan te nemen. Het doet Isabelle deugd dat de jongeren haar een leuke taak in het buurthuis gegeven hebben.

Aflevering 256 (#3631) - donderdag 28 juni 2007

Trudy is van mening dat haar schoonmoeder zich veel te koppig opstelt. Els heeft het gevoel dat ze Andreas nu helemaal kwijt is. Bert amuseert zich kostelijk tijdens de ondervraging door hoofdcommissaris De Vos en inspecteur Bosman. Miel en Francine zijn in een vrijgevige bui.

Aflevering 257 (#3632) - vrijdag 29 juni 2007 - Seizoensfinale

Peter geraakt er hoe langer hoe meer van overtuigd dat Bert achter het complot tegen Van den Bossche Electronics zit. Bjorn ziet zijn jeugdliefde terug. Bart en Peter proberen via het internet meer informatie over Boardman te verzamelen. Lobke voelt meteen aan dat er een probleem is als Veerle haar eigen huwelijk mist. Anna trekt zich de problemen bij Van den Bossche Electronics hard aan en dat heeft zware gevolgen.