FANDOM

Week 4

Week 5

Week 6

Aflevering 25 (#3400) - maandag 2 oktober 2006

Andreas wil voor zijn bewakers uniformen laten ontwerpen door Mario. Rob en Pierrot gaan in Antwerpen op zoek naar Rita. Ook Anna wordt op de hoogte gebracht van de verdwijning van haar dochter.

Aflevering 26 (#3401) - dinsdag 3 oktober 2006

Jan vreest nog altijd dat de droom van Maarten om kok te worden slechts een bevlieging is. Veronique overweegt om een deel van de Linea Veronica-stock weg te geven aan een goed doel. Peter heeft een verrassend voorstel voor zijn echtgenote. De benefiet van Pierrot en zijn vrienden krijgt steeds meer vorm. Leen krijgt slecht nieuws van haar kotbaas. Maarten voelt zich schuldig omdat hij in de ban is van Evi én Annick.

Aflevering 27 (#3402) - woensdag 4 oktober 2006

Rob zoekt een oude bekende op in de hoop dat die iets meer weet over Rita. Leen en Lobke vragen aan Peter om de benefiet te sponsoren. Zoë wordt achtervolgd bij het verlaten van de QV.

Aflevering 28 (#3403) - donderdag 5 oktober 2006

Eline maakt zich zorgen omdat Zoë zich heel vreemd gedraagt. Ook Noa is niet in haar gewone doen. Rob en Isabelle ontvangen een brief van Rita. Mario bekent aan Els en Andres dat hij zich gebruikt voelt door zijn echtgenote. Hij is ook stikjaloers omdat ze gaan lunchen is met René. Wim heeft een romantisch geschenk voor Mieke.

Aflevering 29 (#3404) - vrijdag 6 oktober 2006

Mieke en Wim hebben fantastisch nieuws voor de familie. Zoë heeft de grootste moeite om het trauma te verwerken. Maarten geraakt almaar meer in de ban van Evi, waardoor hij Annick verwaarloost. Peter bespreekt met Rob en Bart zijn plan om René in dienst te nemen. Isabelle trekt haar stoute schoenen aan en ze bezorgt Anna de brief van Rita. Linda en Jan slagen er nauwelijks in de eindjes aan elkaar te knopen.

Aflevering 30 (#3405) - zaterdag 7 oktober 2006

Isabelle heeft er een probleem mee dat Rob en Pierrot in Antwerpen een zoekactie naar Rita organiseren. Peter overvalt René met zijn voorstel. Zoë blijft Dirk verdedigen, hoewel hij niet thuis geeft sinds hij het geld van Noa en Eline in handen heeft. Maarten kookt voor Leen, Jan en Annick. En in de keuken van De Lork heeft hij vooral oog voor Evy.