FANDOM

Week 6

Week 7

Week 8

Aflevering 37 (#3412) - maandag 16 oktober 2006

Brenda is niet van plan om naar huis terug te keren. Zelfs haar moeder kan haar niet op andere gedachten brengen. Mario vindt dat Els en Trudy lang genoeg privé-detective hebben gespeeld en hij gaat tot de actie over. Veronique doet Bert een tegenvoorstel tijdens een lunch in De Lork. Eline neemt haar beste vriendin Marie-Rose op sleeptouw. Trudy heeft zeer spannend nieuws voor Peter.

Aflevering 38 (#3413) - dinsdag 17 oktober 2006

Trudy vermoedt dat ze zwanger is. Leen vindt een bijverdienste in een pizzeria. In het café van Micheline lopen de emoties hoog op.

Aflevering 39 (#3414) - woensdag 18 oktober 2006

Micheline herinnert Rita aan hun afspraak en zet haar vervolgens op straat. Het ziet er niet naar uit dat het benefietconcert zal kunnen doorgaan, tenzij er snel een nieuwe hoofdact gevonden wordt. Trudy en Peter hebben een afspraak bij de gynaecoloog. Maarten probeert tegen beter weten in Annick te verleiden. Bart en Brenda maken ruzie over hun dochtertje. Mieke brengt Anna twee keer goed nieuws.

Aflevering 40 (#3415) - donderdag 19 oktober 2006

Rob leest in de krant dat Rita is aangereden. De voorbereidingen van de benefiet worden gestart.

Aflevering 41 (#3416) - vrijdag 20 oktober 2006

Bij Jan en Linda wordt een geschenk afgegeven voor Leen. Veronique beweert dat ze zwanger is. Louise en Dieuwke gaan samen naar de balletles.

Aflevering 42 (#3417) - zaterdag 21 oktober 2006

Hanneke wil net zoals haar klasgenootjes naar de benefiet gaan, maar Bart sputtert tegen. De zoektocht naar Rita zorgt voor spanningen tussen Rob en Isabelle. Jan heeft een probleem met symboliek achter de huwelijksdatum van Mieke en Wim. De benefiet van de bende van de QV is een groot succes, maar eindigt wel in mineur.