FANDOM

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 43 (#3418) - maandag 23 oktober 2006

Het geldkoffertje met de opbrengst van de benefiet is gestolen. Leen kampt met een groot schuldgevoel omdat zij de kassa in het oog moest houden. Bij haar vader vindt ze geen steun. Bart treedt streng op tegen zijn puberende dochter Hanne. Marie-Rose wordt door haar dochter beschuldigd van kindermishandeling.

Aflevering 44 (#3419) - dinsdag 24 oktober 2006

Hoewel Jan krap bij kas zit, is hij vastbesloten om zijn verjaardag in De Lork te vieren. Brenda wil op geen enkele manier en zeker niet financieel afhankelijk zijn van Bart. Met de hulp van de jongens van X!NK bezorgt Trudy de ernstig zieke Billie, het dochtertje van ingenieur Werner, de dag van haar leven.

Aflevering 45 (#3420) - woensdag 25 oktober 2006

Jan verspreidt nieuwe uitnodigingen voor zijn verjaardagsfeestje. Rob en Isabelle zetten hun zoektocht naar Rita verder. Annick wil van Maarten en Evy weten wat ze met mekaar hebben. René wil zijn gevoelens voor Veronique niet langer negeren. Bert viert zijn overname van VIP Airways met Bart en Peter. Noa vertelt aan Guy en Eline dat haar tweelingzus haar uit de weg gaat.

Aflevering 46 (#3421) - donderdag 26 oktober 2006

De huwelijkscrisis van Bart en Brenda is eindelijk achter de rug, maar de investering van Peter blijft een heikel punt. Mario heeft nog steeds niet door dat zijn echtgenote een verhouding heeft met René. Jan vraagt Elke uit over haar mislukte huwelijk. De bende van de QV gaat bloed geven. Alleen Zoë schittert door afwezigheid. Rob belooft Isabelle dat hij voor de laatste keer in Antwerpen op zoek gaat naar Rita.

Aflevering 47 (#3422) - vrijdag 27 oktober 2006

Er is een belangrijke dvd van Bertje gestolen in de kantoren van Linea Veronica. Cixi, de vriendin van Bertje, komt aan in Belgie. Jan is overdonderd door het feestje dat zijn familie georganiseerd heeft.

Aflevering 48 (#3423) - zaterdag 28 oktober 2006

Andreas’ onderzoek naar de indringer komt in een stroomversnelling. Veronique voelt er veel voor om met Bertje in zee te gaan, maar Mario ziet het niet zitten om 10 procent van zijn aandelen af te staan. Bart overtuigt Brenda om het weekend met hem en de kinderen door te brengen. Kobe is zonder aanwijsbare reden kort van stof tegen Pierrot.