FANDOM

Seizoen 16

Week 1

Week 2

Aflevering 1 (#3633) - maandag 3 september 2007

Rob heeft gekozen tussen Rita en Isabelle, maar ondertussen heeft hij al spijt. Peter kampt met een huizenhoog schuldgevoel wanneer hij Anna en Joe Bonduono in het ziekenhuis bezoekt. Peter voelt zich ellendig omdat hij het levenswerk van zijn vader niet kan redden en beseft dat hij nog maar twee opties heeft: samenwerken met Bert of aandelen verkopen aan Veronique. Devos en Bosman brengen Els de resultaten van de bloedsporen die op de plaats delict zijn gevonden. Maarten maakt zich zorgen omdat Bjorn van de aardbodem verdwenen lijkt sinds hij met Veerle is gevlucht.

Aflevering 2 (#3634) - dinsdag 4 september 2007

Peter ziet de toekomst van Van den Bossche Electronics rooskleuriger in sinds zijn gesprek met Jan, Bart en Mieke. Tot de deurwaarder de inboedel komt opschrijven. Jan heeft het er moeilijk mee dat Bjorn en Veerle voorlopig in de kamer van Maarten logeren. Veronique en Bert geven Mario de volle lading omdat hij hun plannetje heeft gedwarsboomd. Elke onderneemt terug een poging om de brokken met Suzy te lijmen. Shirley probeert informatie te verzamelen over haar liefdesrivale Veerle. Marie-Rose waakt bij het ziekbed van Joe Bonduono.

Aflevering 3 (#3635) - woensdag 5 september 2007

Marie-Rose en Peter krijgen een nieuwe, zeer zware tegenslag te verwerken. Veerle en Bjorn beseffen dat ze Maarten en Leen uitleg verschuldigd zijn na de onthulling van Veerles vader. Peter wordt door zijn bankdirecteur verplicht om met Bert in zee te gaan. Een verliefde Lode trekt zijn stoute schoenen aan en vraagt aan Rita om samen een pakje frieten te gaan eten. Jef Lits heeft de verblijfplaats van Latour achterhaald.

Aflevering 4 (#3636) - donderdag 6 september 2007

Bert laat zijn gezag als grote baas bij Van den Bossche Electronics gelden, dit tot grote onvrede van zowel Peter, Bart, Jan als de rest van het personeel. Commissaris Annelies De Vos krijgt het niet over haar hart om Els te vertellen dat het dossier van Andreas geklasseerd is. Gaston confronteert Isabelle met het feit dat ze zichzelf niet is bij Rob. Maarten en Bjorn delen hun relationele probleempjes met elkaar.

Aflevering 5 (#3637) - vrijdag 7 september 2007

Peter en Bart proberen een val op te zetten voor Xavier Latour. Tijdens het bezoek van Anna en Albert bekent Kobe dat hij zijn vrienden en het leven buiten de instelling mist. Bert heeft slecht zakelijk nieuws voor Rob. Evy zoekt terug toenadering tot haar vader. Lobke is de losse handjes van de nieuwe uitbater van de QV kotsbeu en ze onderneemt actie. Ook Rita trekt haar conclusies.

Aflevering 6 (#3638) - zaterdag 8 september 2007

Rita klopt bij Rob en Isabelle aan. Isabelle voelt zich meteen bedreigd. De woorden van Anna zijn niet in dovemansoren gevallen bij Leen en Lobke en ze bezoeken Kobe in de instelling. Marie-Rose krijgt een sleutelrol in het plan van Peter om Latour in de val te lokken. Bjorn en Veerle hebben nog altijd geen informatie over hun zoontje. Tijdens de opening van het buurthuis eist Bert alle aandacht op.