FANDOM

Week 9

Week 10

Week 11

Aflevering 55 (#3687) - maandag 5 november 2007

Hanneke ziet er na het dreigtelefoontje van Lut tegenop om terug naar school te gaan. Veerle en Bjorn kunnen eindelijk hun zoontje Jurgen in de instelling bezoeken. Mario voelt zich buitenspel gezet door Alexandra Gallo en hij alarmeert Bert omdat hij bij Véronique geen gehoor vindt. Dimi krijgt in zijn café een knappe bekende over de vloer. Bert bespeelt de gevoelige snaar van Shirley.

Aflevering 56 (#3688) - dinsdag 6 november 2007

Shirley kan zich geen houding meer geven in de buurt van Bert. Bjorn praat met Maarten en Linda over het bezoek aan zijn zoontje Jurgen. Rita maakt zich zorgen omdat Lode al dagen niets van zich heeft laten horen en ze overweegt om naar de politie te stappen. Rob stelt Els voor om samen naar de film te gaan. Isabelle en Gaston krijgen een discussie over haar nieuwe relatie.

Aflevering 57 (#3689) - woensdag 7 november 2007

Evy maakt van Lobkes afwezigheid gebruik om met Pierrot over hun gevoelens te praten. Linda treft tijdens haar nachtdienst een ravage aan in de serviceflat van Remi en Geraldine. Bart en Bert zijn het met elkaar eens dat een fusie met Ming een goede zaak is voor Van den Bossche Electronics, maar Peter blijft het been stijf houden.

Aflevering 58 (#3690) - donderdag 8 november 2007

Roel blijkt seropositief. Linda wordt geschorst. Mario ontdekt dat Gallo wél schulden heeft. Hij zoekt het verder uit.

Aflevering 59 (#3691) - vrijdag 9 november 2007

De politie komt met een huiszoekingsbevel binnen vallen bij Jan en Linda. Maison Marie-Rose houdt haar openingsreceptie. Rob en Peter besluiten Els haar drankverbruik in de gaten te houden. Lode duikt weer op en ziet zijn dochter terug. Bertje helpt de valse boekhouding van Gallo op te sporen maar stelt daar wel iets tegenover: Veronique moet Bertje's kant kiezen bij de volgende raad van bestuur bij VDB. Gaston heeft het huis van Mieke heringericht.

Aflevering 60 (#3692) - zaterdag 10 november 2007

Rita bedankt Mieke voor haar hulp bij het terugvinden van Lode. Leen meldt een fake prikaccident om aan de HIV-cocktail te komen. Lut stopt pillen in Hannekes tas, Brenda vindt ze.