FANDOM

Week 11

Week 12

Week 13

De twaalfde week van het 17de seizoen van Familie werd uitgezonden van 19 november tot 24 november 2007. Het werd herhaald van 2 december tot 9 december 2013.

Aflevering 67 (#3699) - maandag 19 november 2007

Bjorn heeft al zijn bruggen opgeblazen bij Veerle en Maarten. Veronique en Mario zijn dolverliefd teruggekeerd uit Toscane. Jens weet Marie-Rose te charmeren met zijn complimentjes. Trudy krijgt in het ziekenhuis de resultaten van de onderzoeken. Leen blijft zich zowel thuis als op haar kot afzonderen. Maar dat is buiten haar stagementor gerekend...

Aflevering 68 (#3700) - dinsdag 20 november 2007

Bart vermoedt dat zijn tienerdochter Hanneke een lief heeft. Trudy heeft slecht nieuws gekregen in het ziekenhuis. Jan is niet blij als hij verneemt dat Els met Rob en Pierrot meegaat op trektocht. Het mislopen van alweer een contract irriteert Bert en hij stelt Veronique en Bart voor om Peter opzij te schuiven en zo het bedrijf een nieuw élan te geven.  

Aflevering 69 (#3701) - woensdag 21 november 2007

Trudy heeft een nieuwe kijkoperatie gehad. Brenda heeft genoeg van de vele berichten die de ontslagen Nicole haar stuurt en ze alarmeert de politie. Bart en Rob proberen tijdens hun middagpauze de computer van Bert te kraken. Dimi weet niet waar zijn hoofd staat sinds Rita hem in de steek heeft gelaten in het café. Pierrot en Evy kunnen hun gevoelens voor elkaar niet meer negeren.  

Aflevering 70 (#3702) - donderdag 22 november 2007

Mieke is van mening dat Veerle haar relatie met Bjorn niet zo snel mag opgeven. Trudy is bang voor de bstraling omdat de kans bestaat dat ze na de behandeling onvruchtbaar zal zijn. De ex-vriendin van Dimi, Claudia, wil weten wat Rita tegen haar heeft. Brenda moet opnieuw de politie optrommelen. Pierrot voelt zich schuldig omdat hij met Evy naar bed is geweest en hij wil zijn bedrog opbiechten aan Lobke. 

Aflevering 71 (#3703) - vrijdag 23 november 2007

Lobke merkt dat Pierrot niet in zijn gewone doen is en het frusteert haar dat hij niet wil praten. Jan houdt bij Peter een pleidooi voor schaalvergroting. Bert krijgt bij Van den Bossche Electronics het bezoek van een mysterieuze vrouw. Marie-Rose polst bij Jens of hij gevoelens heeft voor Els. Trudy ziet huizenhoog op tegen de bestraling. Bjorn vertelt aan Shirley dat zijn relatie met Veerle voltooid verleden tijd is. 

Aflevering 72 (#3704) - zaterdag 24 november 2007

Bert lijkt bereid om de schulden van Alexandra Gallo over te nemen. Linda wil een nieuw doel in haar leven. Mieke verheugt zich op de thuiskomst van Wim. Veerle is over haar toeren wanneer ze Bjorn met Shirley ziet zoenen. Pierrot biecht aan Leen op dat hij met Evy naar bed is geweest. Jens nodigt Els uit om mee te gaan naar een modeshow.