FANDOM

Week 12

Week 13

Week 14

Aflevering 73 (#3705) - maandag 26 november 2007

Marie-Rose polst bij Els of ze verliefd is op Jens. Pierrot, Rob en Els vertrekken voor twee weken naar Zwitserland. Het huishoudelijk werk begint zwaar te wegen voor de hoogzwangere Suzy, maar toch wil ze het niet kalmer aan doen. Jens stelt zeer hoge eisen voor de eerste modeshow van Maison Marie-Rose. Brenda krijgt een schitterend zakelijk voorstel uit Amerika. Bert zet Alexandra Gallo schaakmat.

Aflevering 74 (#3706) - dinsdag 27 november 2007

Brenda krijgt de unieke kans om met haar fitcentra te internationaliseren. Bart heeft hier gemengde gevoelens bij, maar zijn waarschuwingen worden door zijn vrouw van tafel geveegd. Rob, Els en Pierrot beginnen in Zwitserland aan hun trektocht. Peter heeft nieuwe toekomstplannen voor Van den Bossche Electronics. Jens is nerveus voor de Fashion Week en hij reageert zijn stress af op Marie-Rose.

Aflevering 75 (#3707) - woensdag 28 november 2007

Anna en Albertine willen weten wat hun mannen uitspoken en ze achtervolgen hen door de straten van Benidorm. In Zwitserland zijn er spanningen tussen Rob en Els. Claudia vertelt Rita hoe ze Dimi heeft leren kennen. Veronique kan haar nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en ze gaat een kijkje nemen bij Maison Marie-Rose. Ondertussen krijgt Mario het bezoek van Alexandra Gallo…

Aflevering 76 (#3708) - donderdag 29 november 2007

Mario geeft Alexandra Gallo in het geniep geld zodat ze een nieuw leven kan beginnen in het buitenland. Els, Rob en Pierrot gaan de uitdaging aan om hun eerste gletsjer te trotseren. Dimi vertelt aan Claudia dat hij niet klaar is voor een relatie, hoewel zijn echtgenote al jaren dood is. Bart blijft er een huizenhoog probleem mee hebben dat Brenda voor een half jaar naar Amerika reist.

Aflevering 77 (#3709) - vrijdag 30 november 2007

Rob is gevallen en hij moet naar het ziekenhuis worden overgebracht. Het is echter niet evident om de hulpdiensten te alarmeren. Bart verplicht Brenda om hun dochter vandaag nog in te lichten over haar vertrek naar Amerika. Suzy blijft van mening dat Trudy grote risico’s neemt door de bestraling uit te stellen en ze praat hierover met Peter. Maarten zit er mee dat hij zijn vader heeft teleurgesteld.

Aflevering 78 (#3710) - zaterdag 01 december 2007

Mieke had zich de terugkeer van Wim veel romantischer voorgesteld. Hij heeft meer oog voor zijn rekeninguittreksels dan voor haar. Dankzij de babbel met Gaston heeft Bart er geen probleem meer mee dat zijn echtgenote voor een half jaar naar Amerika gaat. Lobke en Evy wachten samen op de thuiskomst van Pierrot. Ondertussen probeert Maarten de relatie van Bjorn en Veerle te redden. Jens toont zich aan Els van zijn gevoeligste kant.