FANDOM

Week 13

Week 14

Week 15

Aflevering 79 (#3711) - maandag 3 december 2007

Rita, Isabelle en Els brengen elke vrije minuut bij Rob door. Hij heeft in Zwitserland zijn been gebroken en kan alle hulp in het huishouden gebruiken. Linda voelt zich de laatste tijd slecht in haar vel en ze lucht haar hart bij Francine en Miel. Bert laat aan Shirley uitschijnen dat haar dagen bij Van den Bossche Electronics geteld zijn. Pierrot biecht aan Lobke zijn geheim op…

Aflevering 80 (#3712) - dinsdag 4 december 2007

Pierrot hoopt dat Lobke hun relatie een tweede kans wil geven, maar voorlopig duldt ze hem niet in haar buurt. De klant uit Frankrijk heeft zijn voorschot nog altijd niet betaald en dat is voor Wim een financiële ramp, waarvan ook Veerle het slachtoffer dreigt te worden. Bert stelt zich vragen bij het heropstarten van de tweede productielijn. Dimi heeft romantisch nieuws voor Rita en Rob volgt zijn hart. De hoogzwangere Suzy krijgt weeën.

Aflevering 81 (#3713) - woensdag 5 december 2007

De relatie van Pierrot en Lobke is voltooid verleden tijd. Hij voelt zich nog schuldiger wanneer Maarten hem een hart onder de riem komt steken. Suzy is bevallen van een zoontje. Rita weigert zich te laten commanderen door Claudia, die nu officieel een relatie met Dimi heeft. Mieke en Gaston herkennen Wim niet meer sinds zijn terugkeer uit Frankrijk. Linda laat zich graag op sleeptouw nemen door Miel en Francine.

Aflevering 82 (#3714) - donderdag 6 december 2007

Louise, Dieuwke en Guido zijn in de wolken met het geschenkje dat de Sint heeft gebracht. Isabelle geeft Gaston de sleutel van het buurthuis terug. Rita’s dag is om zeep wanneer Claudia haar intrek neemt bij Dimi en duidelijk maakt dat zij de bazin van het café is. Bert doet Veronique en Mario een groot plezier, maar het blijkt een vergiftigd geschenk. Tijdens het verjaardagsfeestje van Leen onthult Lobke dat Evy aan de basis ligt van de breuk met Pierrot.

Aflevering 83 (#3715) - vrijdag 7 december 2007

De opmerking van Lobke blijft door het hoofd van Maarten spoken en hij haalt bij zijn zus de pieren uit de neus. Rita ergert zich blauw aan Claudia en ze houdt het voor bekeken in het café. Bert zet zijn charme-offensief verder en hij nodigt Veronique en Mario uit voor een etentje. Marie-Rose polst bij Els naar haar gevoelens voor Jens.

Aflevering 84 (#3716) - zaterdag 8 december 2007

Het bedrog van Evy en Pierrot heeft Maarten diep gekwetst, maar zijn gevoelens voor haar zijn nog altijd even sterk. Veronique zet haar broer zijn onterechte uitval van gisteren betaald. Trudy en Els maken als meters van de kleine Ruben werk van de suikerbonen. Jens nodigt Els opnieuw uit om mee te gaan naar een modeshow. Jan heeft het er moeilijk mee dat Linda alweer op de lappen gaat met Francine en Miel.