FANDOM

Week 14

Week 15

Week 16

Aflevering 85 (#3717) - maandag 10 december 2007

Pierrot weet zich geen raad waneer Lobke op zijn gsm belt. Jan polst bij Leen of ze een relatie heeft met haar stagebegeleider. Bert roept de raad van bestuur samen voor één agendapunt, nl. de uitbating van de nieuwe cafetaria voor het kaderpersoneel. Trudy voelt zich ellendig.

Aflevering 86 (#3718) - dinsdag 11 december 2007

Leen is doodsbang voor het resultaat van de aidstest. Wat als ze slecht nieuws krijgt? Peter laat het afweten voor de beheerraad om met Trudy naar het ziekenhuis te gaan. Het zit Albert zeer hoog dat Anna weigert om een huisje in Benidorm te kopen. Dimi kan zijn geluk niet op wanneer Rita het café binnenstapt.

Aflevering 87 (#3719) - woensdag 12 december 2007

Trudy kan de radiotherapie niet langer uitstellen en ze moet onmiddellijk met de hormonenbehandeling stoppen. Albert is vastbesloten om een huisje in Benidorm te kopen, ook al kost hem dat zijn huwelijk. Dimi kan het werk in het café niet alleen aan en hij wil dat Claudia ervoor zorgt dat Rita terug komt werken. Marie-Rose en Els hebben een openhartige babbel over Jens.

Aflevering 88 (#3720) - donderdag 13 december 2007

Jan confronteert Leen met haar leugen en hij polst bij Linda hoe haar eerste dansles is verlopen. Peter annuleert het feestje voor de opening van de nieuwe cafetaria. Suzy beklaagt zich bij Trudy over de overbezorgdheid van Elke sinds ze een zoontje hebben.

Aflevering 89 (#3721) - vrijdag 14 december 2007

Rita stelt Rob voor een voldongen feit: zij zal vandaag zijn appartement poetsen. Bjorn is nerveus omdat hij samen met Veerle hun zoontje Jurgen in de instelling gaat bezoeken. Jan is er niet over te spreken dat zijn dochter Leen een relatie heeft met een man die twintig jaar ouder is. Hoewel Suzy nog maar pas bevallen is, gaat ze al aan de slag bij de Van den Bossches. Mieke vraagt aan haar man of hij in Frankrijk iemand heeft leren kennen.

Aflevering 90 (#3722) - zaterdag 15 december 2007

Rob wil het misverstand met Rita oplossen en Gaston vindt het de hoogste tijd dat Wim en Mieke hun ruzie uitpraten. Ondanks de radiotherapie wil Trudy snel werk maken van de babyborrel. Els en Marie-Rose leren casanova Jens een lesje. Rita is getuige van een grappige scène in het café van Dimi. Jan blijft zich ergeren aan de relatie van zijn dochter Leen.