FANDOM

Week 15

Week 16

Week 17

Aflevering 91 (#3723) - maandag 17 december 2007

Leen is niet van plan om nog naar huis te gaan zolang haar vader zich verzet tegen haar relatie. Bart maakt Bert duidelijk dat hij diens bezoek met de wulpse dames niet geapprecieerd heeft. Marie-Rose confronteert Jens met het spelletje dat hij met haar en Els heeft gespeeld. Isabelle heeft belangrijk nieuws voor Gaston. In Benidorm krijgt Anna tips van Albertine om Albert terug voor zich te winnen. Ruben slaapt rustig door tijdens de babyborrel die zijn meters Trudy en Els hebben georganiseerd.

Aflevering 92 (#3724) - dinsdag 18 december 2007

Tijdens de babyborrel kan Elke haar zoontje niet wakker maken. Els voelt bovendien geen hartslag en de baby wordt naar het ziekenhuis gebracht. Maarten vindt het fijn dat Bjorn en Veerle terug vrienden zijn. In Benidorm is Anna bijgedraaid en bereid om er een vakantiehuisje te kopen. Claudia kan het niet laten om Rita uit te dagen als Dimi het niet hoort. Miel en Francine zijn getuige van een overval.

Aflevering 93 (#3725) - woensdag 19 december 2007

Rita is niet van plan er een gewoonte van te maken om bij Rob te blijven logeren. Gaston zit er mee dat hij ruzie heeft gemaakt met Isabelle. Marie-Rose kan niet aanzien hoe Suzy het overlijden van haar zoontje Ruben verdringt. Bert luistert het telefoontje van Bart met zijn echtgenote Brenda af en weet zo dat Hanneke alleen thuis is. Wim heeft stress omdat hij zich moet verantwoorden bij de belastingen.

Aflevering 94 (#3726) - donderdag 20 december 2007

Linda apprecieert het niet dat haar echtgenoot gisterenavond zijn opwachting heeft gemaakt op de dansschool. Veronique en Mario kijken uit naar het bezoek van hun zoontje en ze maken volop plannen. Bart geeft zijn vader de raad om naar Leuven te rijden en de ruzie met Leen bij te leggen. Bjorn overweegt om met zijn studies te kappen en te gaan werken, zodat hij Veerle, Jurgen en de nieuwe baby kan onderhouden. Sinds de dood van hun zoontje wijst Suzy haar vriendin Elke af.

Aflevering 95 (#3727) - vrijdag 21 december 2007

Rita is er niet over te spreken dat Dimi Claudia heeft uitgenodigd voor oudejaarsavond. Pierrot zoekt toenadering tot Lobke, maar zij stelt zich nog altijd vijandig op. De dood van Ruben lijkt Suzy en Elke uit elkaar te zullen drijven. Mario en Veronique genieten van hun zoontje, die de kerstvakantie thuis doorbrengt. Mieke verplicht Isabelle en Gaston om hun ruzie uit te praten.

Aflevering 96 (#3728) - zaterdag 22 december 2007

Jan stelt zich almaar meer vragen bij de tangolessen van zijn vrouw. Trudy is vastbesloten om naar de crematie van Ruben te gaan, hoewel Suzy alleen afscheid wil nemen. Anna en Albert zijn terug voor de feestdagen en ze maken meteen hun ronde van de familie. Trudy heeft er een probleem mee dat Veronique haar zoontje overlaadt met geschenken. Bart en Mieke besluiten om kerst en oudjaar samen te vieren. Suzy neemt terug haar intrek bij de Van den Bossches.