FANDOM

Week 16

Week 17

Week 18

Aflevering 97 (#3729) - maandag 24 december 2007

Pierrot heeft zijn vrienden gemobiliseerd om geschenken in te zamelen voor de kansarmen. Lobke haat het om alleen te zijn met de feesten en ze gaat op bezoek bij haar ouders. Leen en haar vriend gaan op de invitatie van Jan en Linda in. De wispelturigheid van Jens werkt Marie-Rose ferm op de zenuwen, maar toch nodigt ze hem uit voor kerstavond.

Aflevering 98 (#3730) - dinsdag 25 december 2007

Leen en haar vriend zijn opgelucht en blij dat Anna het voor hen heeft opgenomen met kerstavond. Trudy polst bij Els naar haar gevoelens voor Rob. Elke is terug aan het werk in De Lork, maar het is duidelijk dat dit veel te snel is na de dood van Ruben. Gelukkig vangen Miel en Francine haar goed op. Het zoontje van Linda en Jan, Guido, is jarig en wordt verwend met geschenken.

Aflevering 99 (#3731) - woensdag 26 december 2007

Lobke is nog altijd vastbesloten om met haar ouders en met haar oom af te rekenen. Jan springt een gat in de lucht wanneer hij bij Van den Bossche Electronics de kerstgeschenken mag uitdelen. Anna voelt zich geroepen om Albertine in te lichten over de plannen van haar dochter Isabelle. Marie-Rose vreest het ergste voor de modeshow nu Jens aan het flippen is. Leen, Maarten en Bjorn helpen Pierrot en Gaston met de organisatie van het driekoningenfeest voor de kansarmen.

Aflevering 100 (#3732) - donderdag 27 december 2007

Jan heeft het akelig gevoel dat hij Linda aan het verliezen is. Isabelle is er niet gerust in dat haar moeder naar Vlaanderen komt voor oudejaarsavond. Trudy heeft een oplossing voor het inspiratieprobleem van Jens. Elke onderneemt nogmaals een poging om zich met Suzy te verzoenen. Bert is bereid om het driekoningenfeest in het buurthuis volledig te betalen.

Aflevering 101 (#3733) - vrijdag 28 december 2007

Trudy probeert voor haar huisgenoten te maskeren dat ze zich ellendig voelt. Leen stelt Lobke voor om oudjaar met haar en haar vriend te vieren. Mario is er niet over te spreken dat Veronique zijn werk voor Maison Marie-Rose factureert. Anna en Albert zitten met oudejaarsavond opgescheept met Bert, die zichzelf heeft uitgenodigd. Jens heeft in het café van Dimi alleen oog voor Shirley.

Aflevering 102 (#3734) - zaterdag 29 december 2007

Trudy is met een zware infectie in het ziekenhuis opgenomen. Peter vreest het ergste wanneer zijn vrouw een hartstilstand krijgt. Het stoort Veronique dat Mario al zijn vrije tijd bij Maison Marie-Rose doorbrengt. Miel en Jan hebben geen flauw idee welk nieuwjaarscadeau ze voor hun echtgenote moeten kopen. Rob en Els gaan samen shoppen.