FANDOM

Week 18

Week 19

Week 20

De negentiende week van het 17de seizoen van Familie werd uitgezonden van 7 januari tot 12 januari 2008. Het werd herhaald van 3 februari tot 10 februari 2014.

Aflevering 109 (#3741) - maandag 07 januari 2008

Het zoontje van Veronique en Mario vertrekt terug naar Zwitserland. Tot grote ergernis van Marie-Rose heeft Jens alweer een nieuw idee voor de modeshow. Het driekoningenfeest in het buurthuis kent een dramatische afloop.

Aflevering 110 (#3742) - dinsdag 08 januari 2008

De verslagenheid is groot na de gebeurtenissen in het buurthuis en vooral Bert wordt met de vinger gewezen. Anna is heel kieskeurig in de zoektocht naar een geschikt vakantiehuisje. Linda is razend omdat Jan haar nieuwe dansschoenen heeft weggegeven. Trudy heeft haar laatste bestraling achter de rug.

Aflevering 111 (#3743) - woensdag 09 januari 2008

Bertje heeft een kandidaat in gedachten voor de bediening in het bedrijfsrestaurant. Veerle worstelt met de vraag van haar ouders om terug naar huis te keren en ze vraagt raad aan Mieke. Marie-Rose hoopt dat Mario Jens kan overtuigen de modeshow toch in België te laten plaatsvinden. In de dansschool zoekt Linda troost bij William.

Aflevering 112 (#3744) - donderdag 10 januari 2008

Jan vindt dat Linda te laat thuisgekomen is van de dansles. Bert probeert bij Mieke meer te weten te komen over het verleden van Sibe en Gerdien. Veronique is van mening dat Mario te veel tijd en energie in Maison Marie-Rose steekt. Trudy weet vandaag of de bestraling geholpen heeft.

Aflevering 113 (#3745) - vrijdag 11 januari 2008

Trudy loopt op wolkjes omdat de bestraling geholpen heeft. De opening van het bedrijfsrestaurant loopt in het honderd. Els krijgt eindelijk het geld van de verzekering en ze wil zo snel mogelijk De Lork overnemen. Een conflict tussen Gerdien en Sibe loopt uit de hand. Lobke houdt midden in de nacht een kotfuif.

Aflevering 114 (#3746) - zaterdag 12 januari 2008

Bert eist van Gerdien dat ze beter haar best doet na de stunt tijdens de opening van het bedrijfsrestaurant. Lobke laat zich door Daan verleiden om te gaan shoppen. Evy vindt het geen fijn vooruitzicht dat haar vader en Isabelle naar het buitenland verhuizen. Peter bespreekt met Bart zijn plan om de Van den Bossche-technologie in Tanzania aan te wenden.