FANDOM

Week 1

Week 2

Week 3

Aflevering 7 (#3639) - maandag 10 september 2007

Marie-Rose is bloednerveus voor haar zakenlunch met de vermoedelijke stroman van Xavier Latour. Rita wil haar steentje bijdragen nu ze bij Jan en zijn gezin logeert. Trudy heeft in de slaapkamer van Els de honderden foto’s van Andreas gezien en ze maakt zich grote zorgen over haar vriendin. Shirley is zelfs tot spionage bereid om haar job veilig te stellen. Ondertussen blijft Bert de Van den Bossches binnen de firma tegen elkaar uitspelen. Evy neemt een beslissing over de officiële erkenning door haar vader.

Aflevering 8 (#3640) - dinsdag 11 september 2007

Peter en Bart vertrekken naar Zuid-Afrika, waar ze met Xavier Latour willen afrekenen. Wim ziet de toekomst van zijn eenmanszaakje somber in. In tegenstelling tot Evy heeft Shirley niet door dat Bert hen tegen elkaar opzet. De nieuwe grote baas zadelt Jan op met een speciale opdracht. Anna opent eindelijk de oude brieven, die gericht zijn aan haar overleden echtgenoot Pierre. Lobke stelt haar relatie met Pierrot in vraag.

Aflevering 9 (#3641) - woensdag 12 september 2007

Sinds zijn gesprek met Anna is Bert zeer kort van stof, zelfs tegen Cixi. Hij krijgt het helemaal wanneer hij hoort dat ook Veronique naar de bomma moet. Veerle is voor Wim de redder in nood, tot Bjorn haar komt storen. Marie-Rose krijgt eindelijk een telefoontje uit Zuid-Afrika. Maarten stelt Isabelle vragen over de relatie van Evy’s moeder met Dré Verhelst.

Aflevering 10 (#3642) - donderdag 13 september 2007

Het gedoe rond Bert en de reactie van Veronique blijven door het hoofd van Anna spoken. Wim kan evenmin slapen, maar hij weigert dan ook pijnstillers te nemen. Mario en Veronique maken zich zorgen omdat Cedric een koortsaanval heeft. Bart en Peter krijgen in Zuid-Afrika autopech en er wacht hen een urenlange wandeling. Dré Verhelst is ontgoocheld omdat Evy opeens een DNA-test wil.

Aflevering 11 (#3643) - vrijdag 14 september 2007

Peter en Bart zijn eindelijk terug in hun hotelkamer en ze nemen meteen contact op met het thuisfront. Tot grote ergernis van Mario blijft Veronique vastbesloten om Cedric op kostschool te sturen. Wim ontdekt dat een ongeluk nooit alleen komt. Lobke spreekt zeer harde taal tegen Pierrot en Wim gaat tekeer tegen zijn vader. Anna ontdekt nog meer schokkende feiten over het verleden van Bert.

Aflevering 12 (#3644) - zaterdag 15 september 2007

Wim is nog lang niet de oude, maar toch gaat hij terug aan de slag. Anna confronteert Bert met de nieuwe feiten die ze over hem heeft ontdekt. Mario blijft het er moeilijk mee hebben dat Cedric op internaat in Zwitserland gaat. Lobke en Pierrot hebben een zwaar gesprek over hun relatie. Veronique en Mario krijgen bezoek uit de States. Hanneke laat zich door Lut overhalen om een feestje te geven zonder de toestemming van Brenda. Mieke heeft nieuws over het zoontje van Veerle en Bjorn.