FANDOM

Week 20

Week 21

Week 22

De eenentwintigste week van het 17de seizoen van Familie werd uitgezonden van 21 januari tot 26 januari 2008. Het werd herhaald van 19 februari tot 26 februari 2014.

Afbeelding Afbeelding

Aflevering 121 (#3753) - maandag 21 januari 2008

Er komt eindelijk een einde aan het wachten en de onzekerheid van Veronique en Mario want de ontvoerders van Cédric nemen contact op. Jan gaat 's middags naar huis, maar Linda werkt hem in geen tijd weer buiten. Bart beschuldigt Bert van bedrijfsspionage. Gaston maakt zich zorgen over Mieke, die de laatste dagen opvallend moe is.

Aflevering 122 (#3754) - dinsdag 22 januari 2008

Terwijl Mario aan zijn echtgenote vertelt dat hij het losgeld niet heeft gegeven, overmeesteren Annelies De Vos en Renaat Bosman ondertussen de ontvoerders van Cédric. Bart ziet het niet zitten om alleen naar Tanzania te reizen. Het nieuws over Kobe is voor Anna reden genoeg om naar Vlaanderen terug te keren. Bij Maison Marie-Rose stromen de bestellingen binnen. Trudy denkt dat ze terug ziek is en ook Mieke voelt zich ellendig. Mario krijgt het bezoek van Alexandra.

Aflevering 123 (#3755) - woensdag 23 januari 2008

Alexandra vraagt Mario om een grote gunst. Peter wil koste wat het kost vermijden dat Bert op zijn stoel bij Van den Bossche Electronics gaat zitten tijdens zijn verblijf in Tanzania. Lobke wordt door haar oom onder druk gezet om de beschuldigingen in te trekken. Ondertussen zoekt Pierrot terug toenadering tot haar. Dimi moedigt Bjorn en Maarten aan om zich in te schrijven voor de muziekquiz in zijn café. Linda kan haar man wel wurgen.

Aflevering 124 (#3756) - donderdag 24 januari 2008

Linda en Francine hebben een openhartige babbel over de kleine kantjes van hun mannen. Mieke vreest dat ze terug junglekoorts heeft. Bert ziet Alexandra Gallo terug in het atelier van Mario. Els ontpopt zich als zakenvrouw en doet Van den Bossche Electronics een zakelijk voorstel. Maarten en Björn smeden plannen voor de muzikale quiz in het café van Dimi. Sinds het vertrek van Isabelle zit Rita terug met Rob in haar hoofd.

Aflevering 125 (#3757) - vrijdag 25 januari 2008

Leen is er zeker van dat ze Paul heeft weggejaagd. Linda blijft zich aan Jan ergeren. Mieke wordt met de dag zieker, maar toch wil ze niet naar Amerika reizen om zich door Guy te laten behandelen. Peter legt de raad van bestuur zijn oplossing voor de cafetaria bij Van den Bossche Electronics voor. Jens belooft Veronique dat hij Alexandra op straat zal zetten. Linda is teleurgesteld wanneer William niet komt opdagen voor de dansles.

Aflevering 126 (#3758) - zaterdag 26 januari 2008

Het weekendje Ardennen doet Leen en Paul veel deugd en de romantiek viert hoogtij. Veerle is kwaad omdat Bjorn haar niet meegevraagd heeft naar een familiefeest. Francine brengt Linda en William terug dichter bij elkaar. Pierrot maakt zich zorgen over Lobke. Het ontgaat Marie-Rose niet dat de ontwerpen van Mario beter verkopen dan die van Jens. Marthe stelt zich vragen bij de vriendschap tussen Bart en Shirley.