FANDOM

Week 21

Week 22

Week 23

Aflevering 127 (#3759) - maandag 28 januari 2008

Marie-Rose vraagt aan Mario om te blijven helpen in Maison Marie-Rose. Alexandra geeft bij de politie een overval aan. Peter, Trudy en Bart vertrekken naar Tanzania. Guy Maeterlinck is overgevlogen uit Amerika om Mieke te onderzoeken. Linda vraagt aan William om geen punt te zetten achter de danslessen.

Aflevering 128 (#3760) - dinsdag 29 januari 2008

Peter, Trudy en Bart bezoeken de projecten in Tanzania. Mario wil niet dat zijn zoontje Cédric naar Zwitserland terugkeert. Guy heeft Mieke onderzocht en stelt een diagnose. Leen vraagt aan haar vriend Paul om mee te helpen met de muziekquiz. Gerdien vindt het vervelend dat Alexandra bij Bert is ingetrokken. William vraagt raad aan Paul.

Aflevering 129 (#3761) - woensdag 30 januari 2008

Mieke heeft een transplantatie nodig. Bert wil Linea Veronica laten fusioneren met Casa Gallo. Het doet Peter plezier dat Trudy openbloeit in Tanzania. Linda wil niet meer naar de dansles gaan.

Aflevering 130 (#3762) - donderdag 31 januari 2008

In Tanzania is Trudy onder de indruk tijdens het bezoek aan een schooltje. Bert doet Alexandra een voorstel. Anna en Albert zijn terug in het land, maar ze zijn hun bagage kwijt. Linda lucht haar hart bij Mieke.

Aflevering 131 (#3763) - vrijdag 1 februari 2008

Kobe bezoekt Anna en Albert. In Tanzania leren Peter, Trudy en Bart tijdens hun bezoek aan een natuurpark Nel kennen. Er hangt romantiek in de lucht tussen Bert en Alexandra. Linda zit met haar gevoelens in de knoop.

  • Eerste aflevering met Brigitte Derks (Nel)

Aflevering 132 (#3764) - zaterdag 2 februari 2008

Jan is er niet over te spreken dat Maarten valsgespeeld heeft tijdens de muziekquiz in Dimi's café. In Tanzania bezoeken Peter en Trudy een natuurpark. Anna en Albert zijn van mening dat Kobe terug onder de mensen moet komen. Linda en Mieke hebben een openhartig gesprek over William. Mario ziet in een tekening van Cédric een teken dat hij niet naar Zwitserland wil terugkeren. Alexandra krijgt het op haar heupen van Gerdien en Sibe en ze wil dat Bert de tieners op straat zet.