FANDOM

Week 25

Week 26

Week 27

Aflevering 151 (#3783) - maandag 25 februari 2008

Gaston weet dat zijn zoon Wim zich niet goed in zijn voelt en probeert hem te helpen. Rob is er niet over te spreken dat Rita de media inschakelt. Els en Marie-Rose kampen met computerproblemen. Linda zit nog altijd met veel twijfels. De feiten tegen Pierrot stapelen zich verder op.

Aflevering 152 (#3784) - dinsdag 26 februari 2008

Wim, Gaston en Veerle krijgen een zeer onaangename verrassing. Suzy komt te weten dat Trudy achter haar rug een afspraak heeft geregeld. Sibe komt in een lastig parket terecht. Rita voelt zich gesteund door Lode en Rudolf. Peter moet de kinderen van school halen. Maarten krijgt een slecht stagerapport.

Aflevering 153 (#3785) - woensdag 27 februari 2008

Maarten zoekt een manier om de chef-kok te overtuigen van zijn culinaire kwaliteiten. Suzy is niet enthousiast over haar blind date. Er zijn spanningen tussen Anna en Albert omdat hij Benidorm niet kan loslaten. Wim krijgt een belangrijke telefoon uit het ziekenhuis. Els probeert Rob op te vrolijken, die zijn hoofd breekt over Pierrot.

Aflevering 154 (#3786) - donderdag 28 februari 2008

Jan, Linda, Bart en Wim zoeken een oplossing om Mieke naar China te brengen. Maarten wil zich wreken op de chef-kok. De politie is nog altijd op zoek naar concrete bewijzen tegen Pierrot. Veronique krijgt meer en meer twijfels naarmate de modeshow nadert.

Aflevering 155 (#3787) - vrijdag 29 februari 2008

Veerle neemt de werken in De Lork over. De politie is het mediamisbruik van meester Balencourt grondig beu. Els doet Suzy een voorstel. Jens kan de druk op het werk niet meer aan en hij zoekt een luisterend oor bij Mario. Rita en Rob wachten in het gerechtsgebouw op nieuws over Pierrot.

Aflevering 156 (#3788) - zaterdag 1 maart 2008

Pierrot zit nog steeds in de gevangenis. Leen probeert uit te vissen wat er met haar vader aan de hand is. Mario moet vermijden dat Veronique ontdekt dat hij Jens weer uit de nood helpt. Marthe vermoedt dat er iets gaande is tussen Bart en Shirley.