FANDOM

Week 2

Week 3

Week 4

De derde week van het 17de seizoen van familie werd uitgezonden van 17 september tot 22 september 2007. Het werd herhaald van 17 september tot 24 september 2013.

Aflevering 13 (#3645) - maandag 17 september 2007

De vriendschap van Hannah en Lut heeft een knauw gekregen sinds het wodkafeestje. Maarten babbelt met zijn zus Leen over zijn behoefte aan seks en Mario klaagt zijn nood bij Cixi. Rob wordt door Bert verplicht om zijn kantoor op te ruimen. In Zuid-Afrika gooien Peter en Bart het op een ongewoon akkoordje met de hoteldirecteur. Veronique krijgt vervelend nieuws over de villa die ze van Guy huurt.

Aflevering 14 (#3646) - dinsdag 18 september 2007

In Zuid-Afrika stellen Peter en Bart hun plan in werking om hun geld van Latour te recupereren. Mieke probeert Bjorn en Veerle duidelijk te maken dat de hereniging met hun zoontje nog niet voor morgen is. Het ontgaat Cixi niet dat Bert opgefokt is telkens hij Anna heeft gezien.

Aflevering 15 (#3647) - woensdag 19 september 2007

De Zuid-Afrikaanse missie van Peter en Bart is achter de rug en Veronique is terug uit Zwitserland. Leen en Pierrot gaan akkoord om een flat te delen tijdens het nieuwe academiejaar. Veerles vader plant met een vier jaar oude brief zaadjes van wantrouwen tussen haar en Bjorn. Anna zet Bert onder druk om afstand te doen van zijn directeursstoel bij Van den Bossche Electronics. Suzy’s grootste vrees wordt werkelijkheid.

Aflevering 16 (#3648) - donderdag 20 september 2007

Veronique is niet te spreken over de laatste zet van Bert en Peter blijft op zijn hoede. Lobke en Leen kijken er echt naar uit om samen met Pierrot een studentenhuis te delen en ze storten zich op de inrichting. Veerle deelt haar relationele zorgen met Mieke en Wim, en Evy heeft een goede babbel met Pierrot. Veronique geeft niet toe aan de smeekbede van Suzy.

Aflevering 17 (#3649) - vrijdag 21 september 2007

Bjorn en Veerle stevenen door de schuld van haar vader voor de tweede keer op een breuk af. Ook tussen Lobke en Pierrot is de spanning nog altijd te snijden. Mario blijft het Veronique kwalijk nemen dat ze hun zoontje in Zwitserland heeft achtergelaten. Jan krijgt fantastisch nieuws. Trudy wil Maison Marie-Rose nieuw leven inblazen, maar haar schoonmoeder heeft een andere prioriteit.

Aflevering 18 (#3650) - zaterdag 22 september 2007

Bjorn heeft spijt van zijn uitval en hij wil de brokken met Veerle lijmen. Ondertussen probeert Leen Lobke duidelijk te maken dat haar relatie met Pierrot zal stranden als ze zich zo jaloers blijft opstellen. Peter en Trudy stellen Marie-Rose zwaar teleur omdat ze niet willen meereizen naar Malta om de asse van Joe uit te strooien. Rita solliciteert op goed geluk in het café van Dimi. Mario vertelt Peter de echte reden van Berts beslissing om zijn directeursstoel bij Van den Bossche Electronics af te staan.