FANDOM

Week 29

Week 30

Week 31

Aflevering 175 (#3807) - maandag 24 maart 2008

Rita wil van Leen weten waarom Pierrot in Leuven blijft en zich voor iedereen afsluit. Anna heeft het krantenartikel gevonden waarin staat dat Peter in de cel zit. Yasmine wil haar geheim voor Bert verborgen houden. Bjorn heeft het er moeilijk mee dat Veerle een steeds fanatieker natuuractiviste wordt. Wim ontvangt de ziekenhuisrekeningen uit China en hij heeft geen idee hoe hij de som moet ophoesten. Evy gaat de confrontatie aan met Caro, de bazin van Maarten.

Aflevering 176 (#3808) - dinsdag 25 maart 2008

Trudy zoekt in de tarotkaarten van Suzy een verklaring voor Peters miserie. Véronique heeft een vriend laten overnachten en Rita is bij Rob blijven slapen. Jan moet op controle naar het ziekenhuis. Maarten en Paul voeren iets in hun schild. Veerle, Rudolf en Lode vragen aan Bart om een website voor hun organisatie te maken.

Aflevering 177 (#3809) - woensdag 26 maart 2008

De reactie van Leen heeft Paul gekwetst. Maarten verzekert Evy dat hij niets heeft met Caro. Bert vreest dat Yasmine nog niet van haar pooier verlost is, hoewel ze beweert dat Gino een afgesloten hoofdstuk is. Albert is geïrriteerd omdat Anna nog geen beslissing over de Ardennen heeft genomen. Met als doel de waarheid te achterhalen gaat Trudy in het ziekenhuis op bezoek bij Jens. Mario hakt de knoop door over de modebeurs in Londen.

Aflevering 178 (#3810) - donderdag 27 maart 2008

Mario en Trudy beseffen dat ze te ver zijn gegaan. Gaston vraagt aan Pierrot om hem te vervangen in het buurthuis. De negatieve opmerkingen van Marie-Rose sterken Véronique in haar overtuiging dat ze goed bezig is als ontwerpster. De spanningen tussen Maarten en Evy lopen hoog op. Peter bezoekt Jens in het ziekenhuis. Suzy heeft de mond vol over aardstralen en Veerle is alleen nog bezig met De Ozondichters.

Aflevering 179 (#3811) - vrijdag 28 maart 2008

Cixi keert onverwacht terug uit China en treft haar man op de sofa aan met Yasmine. Véronique en Suzy hebben een discussie over aardstralen en wichelroedes. Rita durft Pierrot niet alleen te laten en ze vraagt aan Evy om bij haar zoon te blijven. Lode en Rudolf installeren de pingpongtafel in het café van Dimi en maken er een warboel van. Leen confronteert Paul met het feit dat hij haar ontwijkt. Trudy en Mario keren terug uit Londen.

Aflevering 180 (#3812) - zaterdag 29 maart 2008

Wim zoekt een cadeautje voor Mieke dat hij met Cixi wil meegeven wanneer ze naar China terugkeert. Bert vindt het niet erg dat zijn huwelijk voorbij is, maar hij is niet van plan om zonder geld achter te blijven. Els en Suzy worden betrapt tijdens hun rollenspel. Paul en Leen leggen hun ruzie bij. Yasmine klapt uit de biecht tegen Peter en Trudy.