FANDOM

Week 30

Week 31

Week 32

Aflevering 181 (#3813) - maandag 31 maart 2008

Véronique, Mario en Peter zien kansen nu Bert het financieel moeilijk krijgt door zijn echtscheiding. Veerle en Evy bepalen samen met Lode en Rudolf een strategie om de proefdieren te bevrijden. Bart krijgt op kantoor het bezoek van Nel. Bert gebruikt een truc om Yasmine te overtuigen naar hem terug te keren.

Aflevering 182 (#3814) - dinsdag 1 april 2008

De actie van de Ozondichters loopt niet zoals voorzien. Rita vindt het vreemd dat Pierrot overweegt om Daan in de gevangenis op te zoeken. Bert ontdekt via Yasmine dat Cixi de geldkraan heeft dichtgedraaid. Jan achterhaalt waar de verkoper van de dvd-recorders woont. Er hangt een vreemde spanning tussen Véronique en Mario.

Aflevering 183 (#3815) - woensdag 2 april 2008

Trudy lijkt niet blij met de verzoening van Véronique en Mario. Linda ergert zich blauw omdat Jan de jacht heeft geopend op de oplichter. Wim neemt grote risico’s om zijn schildersopdracht binnen de deadline af te krijgen. Marie-Rose vertrekt naar een modebeurs. Bert en Bart maken weer ruzie over het leiderschap bij Van den Bossche Electronics. Trudy maakt met Louise en Dieuwke een wandeling in het park, terwijl Els en Rob enkel rondjes lopen.

Aflevering 184 (#3816) - donderdag 3 april 2008

Evy wil Pierrot vergezellen wanneer hij Daan in de gevangenis gaat bezoeken. Trudy voelt zich schuldig omdat ze Dieuwke niet goed in het oog heeft gehouden, maar ze krijgt geen steun van Peter. Leen blijft bij Paul aandringen om zijn huis te zien. Bij Van den Bossche Electronics hebben Bart en Bert Grote ruzie over lichtgevende vezels. Ook Peter en Véronique hebben een zware confrontatie.

Aflevering 185 (#3817) - vrijdag 4 april 2008

De spanningen tussen Trudy, Els, Peter, Mario en Véronique lopen hoog op. Marie-Rose doet haar best om de gemoederen te bedaren. Paul heeft een verrassing voor Leen. Pierrot besluit terug naar Leuven te gaan en daar is Rita niet gerust in. Tussen Maarten en Caro botert het opvallend goed.

Aflevering 186 (#3818) - zaterdag 5 april 2008

Linda aanvaardt niet dat Jan in zijn oude gewoontes hervalt en ze stelt hem voor de keuze. Er treden complicaties op bij Jens. Tussen Trudy en Els zijn nog altijd spanningen. Rita wil een feestje organiseren voor Pierrot. Bart helpt Veerle met het creëren van de website van De Ozondichters. Evy gaat een glas drinken met Kobe. Marie-Rose moet beslissen wie ze naar de Fashion Week in Parijs stuurt.