FANDOM

Week 35

Week 36

Week 37

Aflevering 211 (#3843) - maandag 5 mei 2008

De garagist is razend omdat Veerle opnieuw de politie op hem heeft afgestuurd en hij neemt wraak. Leen wil meer weten over de ziekte van Pauls echtgenote en ze vraagt aan Kobe om met de vrouw in de instelling te gaan praten. Linda probeert antwoorden te ontfutselen van William. Bert is gefrustreerd omdat Véronique met de aanwerving van Jens een fusie van Linea Veronica met Maison Marie-Rose onmogelijk maakt. Rob is niet blij met het bezoek van Rita.

Aflevering 212 (#3844) - dinsdag 6 mei 2008

Bjorn maakt zich zorgen omdat Veerle al uren thuis had moeten zijn en hij organiseert samen met Maarten een zoekactie. Wim alarmeert ondertussen de politie. Marie-Rose vindt het vreemd dat haar dochter al enkele dagen misselijk is en ze vraagt zich af of Véronique zwanger is. Paul wil in het ziekenhuis alleen nog over het werk praten met Leen. Jens lijkt als ontwerper zijn tweede adem gevonden te hebben.

Aflevering 213 (#3845) - woensdag 7 mei 2008

Bert weet al wat hij met de opbrengst van zijn chartermaatschappij zal doen. Jan stelt zich vragen omdat Leen terug thuis komt slapen. Trudy confronteert haar schoonzus met de zwangerschapstest, maar toch wil Véronique het resultaat niet onthullen. Voor Mario is de onduidelijkheid zeer frustrerend. Yasmine wordt door Gino, de pooier, benaderd met een voorstel. Van den Bossche Electronics is in de running om een groot contract af te sluiten met het OCMW.

Aflevering 214 (#3846) - donderdag 8 mei 2008

Veerle neemt niet lang de tijd om te rusten, tot grote frustratie van Bjorn. Peter stelt Els voor om samen met haar dochtertje terug bij de familie in te trekken. Bert wordt op straat aangereden door een motor. Bart maakt werk van het dossier voor het OCMW. Peter heeft het er moeilijk mee dat hij en Trudy nauwelijks nog tijd als koppel doorbrengen. Mario is gefrustreerd omdat Véronique niet wil dat hij haar vergezelt naar het ziekenhuis.

Aflevering 215 (#3847) - vrijdag 9 mei 2008

Het etentje bij kaarslicht heeft de spanningen tussen Trudy en Peter niet weggenomen. In tegenstelling tot Bjorn heeft Wim er wel begrip voor dat Veerle bij Greenpeace wil gaan werken. Bart is een document kwijt dat hij nodig heeft om het dossier voor het OCMW voor te bereiden. Bert houdt het niet uit van de pijn in zijn knie en hij moet naar spoedgevallen.

Aflevering 216 (#3848) - zaterdag 10 mei 2008

Pooier Gino en zijn handlanger hebben Yasmine en Bert een lesje geleerd. Véronique wil Mario nog altijd niet vertellen of ze nu al dan niet zwanger is, en hij vermoedt dan ook dat ze een abortus overweegt. Kobe heeft voor Leen meer informatie over de vrouw in de instelling. Suzy denkt dat haar nicht Kaat liegt over de zakenreizen. Bjorn en Veerle blijven discussiëren over de werkaanbieding van Greenpeace.