FANDOM

Week 37

Week 38

Week 39

Aflevering 223 (#3855) - maandag 19 mei 2008

Peter trekt er samen met Trudy en Louise een dagje op uit. Mario bekent aan Véronique dat hij haar nog altijd graag ziet. Leen verteld aan haar vader dat het uit is tussen haar en Paul. Veerle wil in het café van Dimi een lezing geven over milieuproblemen. Jan is ontzettend trots op de truitjes van de wielerploeg. Het ziet ernaar uit dat Linea Veronica back in business is.

Aflevering 224 (#3856) - dinsdag 20 mei 2008

Suzy is bang dat ze net zoals haar nicht Kaat een teveel aan ijzer heeft en ook kanker zal krijgen. Bert is van mening dat Yasmine terug als advocate aan de slag moet gaan. Jan zit met een groot probleem omdat Peter de wielerploeg niet langer wil sponsoren. Bart is er niet over te spreken dat de grote baas zijn dossiers controleert. Marie-Rose en Trudy brengen samen met Mathias een bezoek aan de jachthaven, waar de modeshow zal doorgaan.

Aflevering 225 (#3857) - woensdag 21 mei 2008

Yasmine is op haar hoede sinds de laatste bedreiging van Gino, maar ze houdt bewust Bert in het ongewisse. Marie-Rose vindt dat Trudy gisteren over de schreef is gegaan tijdens het bezoek aan de jachthaven en ze zet haar schoondochter op haar plaats. Bij Van den Bossche Electronics worden Bart en Peter tegen elkaar uitgespeeld door Bert. Anna en Albert gaan kaarten in het café van Dimi. Bjorn voelt zich schuldig omdat hij Greenpeace uit het hoofd van Veerle heeft gepraat.

Aflevering 226 (#3858) - donderdag 22 mei 2008

Jan blijft bij zijn plan om de Mont Ventoux te beklimmen, hoewel hij nog steeds niet weet hoe hij de dure koersfietsen moet betalen. Evy vindt dat Leen niet goed bezig is sinds de breuk met Paul en ze maakt zich zorgen over haar vriendin. Véronique kan het niet laten om Mario te kleineren. Caro organiseert in haar eethuis een Afrikaanse avond en dat is ook voor Dimi een goeie zaak. Anna heeft de smaak van het kaarten goed te pakken. Er breekt brand uit in de woning van Bert.

Aflevering 227 (#3859) - vrijdag 23 mei 2008

Er is gisteren een brandbom in de woning van Bert gegooid. Yasmine is er zeker van dat Gino de schuldige is en ze houdt dit keer niet haar mond tegen de politie. Peter geeft Bart niet de kans om zich te bewijzen, met als gevolg dat de spanningen tussen de twee hoog oplopen. Mario bekent aan zijn schoonmoeder dat hij niet met maar ook niet zonder Véronique kan leven. Veerle krijgt tijdens haar interview vervelende vragen over haar vader.

Aflevering 228 (#3860) - zaterdag 24 mei 2008

Mario brengt Véronique naar het ziekenhuis omdat ze bloed heeft gebraakt. Els en Rob hebben Caro en Maarten uitgenodigd voor een etentje in De Lork. Veerle is over haar toeren na het interview en ook haar vader Hendrik is razend. De klanten van cafébaas Dimi zijn dol op de soep van Anna. Bjorn wil Veerle een onvergetelijke verjaardag bezorgen, maar voor de realisatie van zijn plan heeft hij de hulp van haar ouders nodig.