FANDOM

Week 3

Week 4

Week 5

De vierde week van het 17de seizoen van familie werd uitgezonden van 24 september tot 29 september 2007. Het werd herhaald van 25 september tot 2 oktober 2013.

Aflevering 19 (#3651) - maandag 24 september 2007

Pierrot en Evy proberen hun partner duidelijk te maken dat er enkel vriendschap is tussen hen. Rita's eerste werkdag in het café van Dimi valt heel goed mee, tot Lode zijn opwachting maakt. Evy geeft haar ontslag bij Van den Bossche Electronics. Bert wordt door Véronique voor een voldongen feit geplaatst tijdens de raad van bestuur. Marie-Rose vertrekt naar Malta om definitief afscheid te nemen van Joe.

Aflevering 20 (#3652) - dinsdag 25 september 2007

Veronique probeert Bert het leven zuur te maken, nu hij de villa van haar heeft afgesnoept. Jan en Rob gaan iets drinken in het café waar Rita sinds twee dagen aan de slag is. Evy wil de ruzie met haar vader bijleggen en ze vraagt aan Isabelle om te bemiddelen. Op Malta wordt de asse van Joe uitgestrooid. Leen vindt dat het jaloerse gedoe tussen Evy, Maarten, Pierrot en Lobke lang genoeg heeft geduurd en ze onderneemt actie.

Aflevering 21 (#3653) - woensdag 26 september 2007

Cixi geeft Bert tips om Veronique te paaien en om Bart aan te pakken. Het afscheid van Malta valt Marie-Rose zwaar. Suzy probeert tot Els door te dringen en haar duidelijk te maken dat ze voor haar dochter verder moet gaan met haar leven. Bjorn polst bij Mieke of ze al meer nieuws heeft over zijn zoontje. Rob heeft met Pierrot een open gesprek over zijn dromen en verlangens.

Aflevering 22 (#3654) - donderdag 27 september 2007

Bert heeft Brenda ingelicht over de Amerikaanse rekening van Bart. Dré Verhelst wil het contact met zijn dochter Evy herstellen en hij vraagt raad aan Isabelle. Mieke heeft meer nieuws over Jurgen, het vierjarige zoontje van Bjorn en Veerle. Peter heeft een oplossing voor het woonprobleem van zijn zus en schoonbroer. Isabelle maakt Rob duidelijk dat ze hem zijn dromen en avonturen gunt.

Aflevering 23 (#3655) - vrijdag 28 september 2007

Trudy ziet het niet zitten om Véronique en Mario terug in huis te halen, ook al kan Peter er zakelijk voordeel uit halen. Rob stelt Pierrot voor om samen de reischeque van Isabelle te spenderen. Bjorn zit in de put sinds hij weet dat zijn zoontje autisme heeft. Trudy probeert de hevige buikkrampen voor haar familie te verstoppen, maar ze kan haar schoonmoeder niet om de tuin leiden.

Aflevering 24 (#3656) - zaterdag 29 september 2007

Trudy is er zeker van dat ze een tumor heeft en ze is dan ook bang voor de kijkoperatie van maandag. Mario en Véronique vertrekken naar Zwitserland, waar ze hun zoontje gaan bezoeken. Hanneke en haar vriendinnen interviewen Marie-Rose voor hun groepswerk. Bert doet Bart een aanlokkelijk zakelijk voorstel.