FANDOM

Week 39

Week 40

Week 41

De veertigste week van het 17de seizoen van Familie werd uitgezonden van 2 juni tot 7 juni 2008. Het werd herhaald van 30 juli tot 6 augustus 2014.

Aflevering 235 (#3867) - maandag 2 juni 2008

Bjorn plant in het geheim een verjaardagsfeestje voor Veerle en hij betrekt Wim in het complot. Haar vader Hendrik is over zijn toeren omdat er terug een artikel is gepubliceerd en hij scheldt haar de huid vol. Bart hoopt dat De Vos en Bosman de veiligheidstapes van de luchthaven zullen opvragen, maar hij keert van een kale reis terug. Trudy vraagt haar schoonmoeder uit over haar avondje uit met Mathias. Pierrot beseft dat hij een en ander goed te maken heeft bij Evy. Jan wordt door zijn verzorger Miel aangespoord om te trainen.

Aflevering 236 (#3868) - dinsdag 3 juni 2008

Bart licht zijn tienerdochter in over de beelden die de bewakingscamera's in de luchthaven hebben geregistreerd. Trudy wil van Mario weten of hij met Veronique naar bed is geweest. Peter betrapt Bert net wanneer hij in de computer van Shirley aan het neuzen is. De Vos en Bosman vragen Yasmine om de klanten van Gino aan te wijzen, maar zij zet het politieduo op een andere spoor. Maarten doet de vader van Veerle een voorstel om het imago van zijn zaak op te krikken.

Aflevering 237 (#3869) - woensdag 4 juni 2008

Bart maakt een website om tips over Brenda te verzamelen. De politie heeft in de bar van Gino een camera ontdekt, maar de dvd's zijn voorlopig onvindbaar. Veerle valt op haar verjaardag van de ene fantastische verrassing in de andere. Shirley blijft er bij dat ze het dossier voor het OCMW niet heeft vervalst. Hendrik doet Peter een zakelijk voorstel. Wim krijgt een verrassend telefoontje uit China.

Aflevering 238 (#3870) - donderdag 5 juni 2008

Veerle heeft gisteren de mooiste verjaardag van haar leven gehad. Het stoort Bert dat Yasmine de confrontatie niet wil aangaan met Gino en hij verdenkt er haar van nog meer geheimen te hebben. Shirley geeft haar ontslag bij Van den Bossche Electronics. Mario ziet het niet meer zitten om met Trudy op zakenreis naar Polen te gaan. Evy en Pierrot hebben eindelijk een romantisch moment. Met als doel Brenda terug te vinden, doet Bart een emotionele oproep op de televisie.

Aflevering 239 (#3871) - vrijdag 6 juni 2008

Wim is op van de zenuwen omdat Mieke vandaag uit China terugkeert. Trudy zet Mario met zijn rug tegen de muur en verplicht hem om in het bijzijn van Veronique en Peter een beslissing te nemen over Polen. Jan en Rob proberen Shirley te overtuigen haar ontslag in te trekken. Het pasmodel van Jens, Marijke, is dood aangetroffen in haar flat. Het interview van Bart op de regionale televisie levert niet de gouden tip op. Daar komt nog bij dat zijn tienerdochter het bont maakt op school.

Aflevering 240 (#3872) - zaterdag 7 juni 2008

Wim wil Mieke nog niet belasten en hij verzwijgt voorlopig de verdwijning van Brenda. Yasmine onthult aan Bert de echte reden van haar angst voor de confrontatie met Gino. Nel heeft de oproep van Bart op de televisie gezien en ze biedt hem haar steun en hulp aan. Veerle organiseert een spoedvergadering om een nieuwe voorzitter van De Ozondichters te verkiezen. Jan ziet het Mont Ventoux-avontuur weer helemaal zitten, ook al wordt hij afgebeuld door zijn trainer Miel. Trudy blijft haar echtgenoot afwijzen.