FANDOM

Week 40

Week 41

Week 42

De eenenveertigste week van het 17de seizoen van Familie werd uitgezonden van 9 juni tot 14 juni 2008. Deze afleveringen werden nog eens herhaald van 7 tot 14 augustus 2014.

Aflevering 241 (#3873) - maandag 9 juni 2008

Trudy en Mario vertrekken op zakenreis naar Polen. Shirley heeft er spijt van dat ze haar ontslag heeft gegeven, maar het is de vraag of Peter haar een nieuwe kans zal geven. Rob maakt zich zorgen over Els omdat ze ongelukkig rondloopt hoewel ze zegt hem graag te zien. Hij hoopt dat Peter hem goede raad kan geven. Jens voelt zich schuldig over de dood van zijn pasmodel en hij overweegt om naar de politie te stappen. Nel informeert bij Bart of hij al nieuws heeft over Brenda.

Aflevering 242 (#3874) - dinsdag 10 juni 2008

Marthe verdenkt haar schoonzoon ervan achter de verdwijning van Brenda te zitten en ze heeft hem laten arresteren. Véronique is het beu dat Jens zo veel drinkt en ze geeft de ontwerper zijn laatste kans. Tijdens hun zakenreis in Polen kan Mario niet aan de charmes van Trudy weerstaan. Yasmine krijgt via Sofie een dreigende boodschap van Gino. Dimi deelt met Rita de problemen van zijn dochter. Rob wil van Els weten waarom ze de laatste tijd zo afwezig is.

Aflevering 243 (#3875) - woensdag 11 juni 2008

Commissaris De Vos en Bosman ondervragen Sofie, de vriendin van Gino, over de garagebox die ze huurt en dat terwijl ze geen auto heeft. De waarschuwing van Véronique lijkt bij Jens te zijn doorgedrongen. Jan en Linda treffen de laatste voorbereidingen voor hun vertrek naar de Mont Ventoux. Maarten vindt het niet kunnen dat hij ondertussen voor Guido moet zorgen. Rita vraagt bij Peter hulp voor de dochter van Dimi. Trudy en Mario maken in Polen wilde plannen.

Aflevering 244 (#3876) - donderdag 12 juni 2008

Maarten ziet het niet zitten om vijf dagen voor Guido te zorgen en hij vraagt Leen om te komen helpen. Nel heeft flyers met de foto van Brenda laten maken en hangt die samen met Bart in de stad op. De vader van Veerle is tijdens de persconferentie bij Van den Bossche Electronics door de politie meegenomen voor ondervraging. Miel en Francine rijden samen met Jan en Linda met de mobilhome naar Frankrijk. Trudy en Mario zijn terug van hun zakenreis in Polen.

Aflevering 245 (#3877) - vrijdag 13 juni 2008

Veerle heeft er het raden naar waarom haar vader tijdens de persconferentie werd opgepakt. Commissaris De Vos en Bosman worden door de onderzoeksrechter van de zaak tegen Gino gehaald. Peter raadt Bart aan om Jef Lits in te schakelen. Leen polst bij Maarten en Bjorn of ze samen met hun vriendinnen na de examens meegaan naar de Ardennen. Jan krijgt in Frankrijk een geweldige verrassing. Mario en Véronique hebben een ernstig gesprek over hun huwelijk.

Aflevering 246 (#3878) - zaterdag 14 juni 2008

Mario moet Maison Marie-Rose laten vallen om zijn huwelijk te redden en hij vraagt Peter om raad. Zowel Jan als Wim willen als eerste de Mont Ventoux bedwingen. Bert vertelt aan Maarten dat de arrestatie van Veerles vader mogelijk te maken heeft met de vrouwenhandel van Gino. Els, Trudy, Peter en Marie-Rose gaan naar de balletvoorstelling van Louise en Dieuwke. Bart bespreekt met Jef Lits de verdwijning van Brenda. Nel heeft een cadeautje voor Bart.