FANDOM

Week 41

Week 42

Week 43

Aflevering 247 (#3879) - maandag 16 juni 2008

Trudy wil van Mario weten of hij op de eis van Veronique zal ingaan en opnieuw voltijds voor Linea Veronica gaat ontwerpen. Het nieuws komt ook Jens ter ore en hij is niet van plan om een stap achteruit te zetten. Miel en Linda proberen Francine te overtuigen om naar het huwelijk van haar neef te gaan, ook al is het in Nieuw-Zeeland. De moeder van Veerle heeft een verontrustend briefje gevonden. Nel kookt voor Bart en zijn kinderen.

Aflevering 248 (#3880) - dinsdag 17 juni 2008

Nel is een grote steun voor Bart en zijn kinderen en ze palmt hen elke dag wat meer in. Evy, Pierrot en Leen maken werk van het weekendje Ardennen. Het geduld van Rob is op en hij wil weten waarom Els de laatste tijd zo down was. Trudy kan niet geloven dat Veronique begrip toont voor de situatie van Suzy. Annelies De Vos neemt Els in vertrouwen over haar professionele frustratie.

Aflevering 249 (#3881) - woensdag 18 juni 2008

Bart bekijkt met Lits nogmaals de beelden van de bewakingscamera. Peter en Bert verschillen van mening over het budget dat de researchafdeling ter beschikking moet krijgen. Kaat bespreekt met Suzy de laatste praktische regelingen. Francine is teleurgesteld omdat Miel vergeten is dat ze vandaag naar het buitenland vertrekt. Maarten verdraagt de kritiek van Caro op zijn nieuw gerecht niet.

Aflevering 250 (#3882) - donderdag 19 juni 2008

Trudy probeert Mario duidelijk te maken dat Veronique hem nog altijd chanteert. Yasmine is er van overtuigd dat haar getuigenis tegen Gino niets zal opleveren. Miel is de kluts kwijt als hij merkt dat Francine weg is. Peter is razend als hij te horen krijgt dat Bert leugens verspreidt.

Aflevering 251 (#3883) - vrijdag 20 juni 2008

Trudy probeert Marie-Rose duidelijk te maken ze een grote fout maakt door Mathias af te wijzen. Wim weet dat het niet eenvoudig zal zijn om Veerle te vervangen. Mario heeft eindelijk de knoop doorgehakt en een keuze gemaakt tussen Maison Marie-Rose en Veronique. Suzy en Pim moeten samen een belangrijke beslissing nemen.

Aflevering 252 (#3884) - zaterdag 21 juni 2008

Marie-Rose en Trudy bespreken het zakelijk voorstel dat ze hebben gekregen. Maarten legt een slecht praktijkexamen af. Yasmine is kwaad omdat Bert achter haar rug informatie inwint over het advocatenkantoor waar ze heeft gewerkt. Mieke stelt zich vragen bij het feit dat Nel wel heel vaak bij Bart is. Jan en Linda maken zich zorgen over hun vriend Miel.