FANDOM

Week 5

Week 6

Week 7

Aflevering 31 (#3663) - maandag 8 oktober 2007

Pierrot, Maarten en Bjorn gaan zonder hun vriendinnen pinten pakken in het café van Dimi. Nauwelijks enkele uren later krijgen Jan en Linda zeer slecht nieuws van de politie en haasten ze zich naar het ziekenhuis. Bert verplicht Veronique en Mario om tegen het einde van de week te verhuizen. Els bereidt de begrafenis van Andreas voor, hoewel zijn lichaam nog niet is vrijgegeven.

Aflevering 32 (#3664) - dinsdag 9 oktober 2007

Bjorn en Leen weten niet waar ze het hebben wanneer ze Maarten zien. Marie-Rose vindt het vreemd dat de beloftevolle ontwerper Jens Vermeer bij haar wil komen werken. Isabelle polst bij Gaston of hij ook last heeft van zijn geheugen. De politie heeft nieuws voor Els.

Aflevering 33 (#3665) - woensdag 10 oktober 2007

Trudy verlangt naar een tweede kind maar Peter wil niets overhaasten. Veronique bereidt de verhuis naar de villa van haar broer voor. Veerle en Bjorn proberen hun zoontje te bezoeken in de instelling. Isabelle lucht bij Gaston haar hart over de aanhoudende spanningen met Rob. Els heeft opnieuw hoop dat Andreas nog leeft. Wim krijgt te maken met een zeer sexy klant. Marie-Rose en Trudy hebben een gesprek met Jens Vermeer, de jonge getalenteerde ontwerper.

Aflevering 34 (#3666) - donderdag 11 oktober 2007

Bjorn is opgepakt door de politie na de klacht die Veerles vader tegen hem heeft neergelegd. Rob vertelt aan Jan dat Isabelle terug haar koffers heeft gepakt. Dit verbaast Jan niet en hij suggereert dat Isabelle iets heeft met Gaston. Jens Vermeer maakt duidelijk dat hij heel graag voor Maison Marie-Rose wil werken. Peter roept de raad van bestuur samen om de eis van de Groenlandse regering te bespreken. Veronique en Mario verhuizen naar de villa van haar broer en zijn gezin.

Aflevering 35 (#3667) - vrijdag 12 oktober 2007

Bjorn is een wandelende tijdbom sinds Veerle naar haar ouders is teruggekeerd. Marie-Rose heeft opnieuw een gesprek met Jens Vermeer. Bert en Cixi nodigen de hele familie uit voor hun instuif. Mieke moedigt haar schoonvader aan om toe te geven aan zijn gevoelens voor Isabelle. Els krijgt van hoofdcommissaris De Vos nieuws over Andreas.

Aflevering 36 (#3668) - zaterdag 13 oktober 2007

Veronique is niet de enige Van den Bossche die weigert om naar de instuif van Cixi en Bert te gaan. De gastvrouw heeft trouwens alleen oog voor Bart en de gastheer komt zeer brutaal uit de hoek tijdens zijn speech. Pierrot probeert Isabelle te overhalen om terug naar huis te komen. Gaston heeft een zeer open gesprek met zijn zoon.