FANDOM

Week 7

Week 8

Week 9

Aflevering 43 (#3675) - maandag 22 oktober 2007

Maarten gaat op verzoek van Jan naar de politie, maar verdwijnt. Linda verliest met de dag meer vertrouwen in haar man en wilt dat hij de waarheid spreekt. 'Verzekeringsagent' Claes gaat bij Jan dreigen dat als hij het meerdere mensen vertelt, Maarten een kopje kleiner gemaakt wordt. Miel moet binnenkort een oogoperatie ondergaan, maar is doodsbang. Brenda maakt zich zorgen omdat haar moeder zich niet wil laten onderzoeken. Dré vraagt aan Isabelle of ze mee naar zijn vrouw in het ziekenhuis wil gaan. Veerle is bij Mieke ingetrokken, maar wordt al gevonden door haar vader. Miel en Francine gaan naar de goktent. Ze achtervolgen met hun motorhome de daders als die wegrijden en komen achter het adres waar Maarten vastgehouden wordt. Hannah heeft dure kleren gekregen van Bert.

Aflevering 44 (#3676) - dinsdag 23 oktober 2007

Miel en Francine brengen midden in de nacht verslag uit bij Jan over hun bezoek aan de goktent. Bart pakt Bert aan over het feit dat hij Hanneke geld heeft toegestopt. Rob kan het Isabelle niet vergeven dat ze heeft gelogen. Wim is de problemen rond Bjorn, Veerle en hun zoontje meer dan beu. Annelies en Renaat gaan zonder versterking naar het adres waar Maarten zit. Daar kunnen ze een persoon overmeesteren, die zegt dat Maarten in de autosloperij zit. Ondertussen hebben Jan en Bart dat ook vernomen en kunnen ze met Devos en Bosman de auto van de misdadigers insluiten. Ook Linda wordt ingelicht over de ontvoering. Jan overmeestert Claes, die hun vertelt dat Maarten in het wrak zit dat net gesloopt gaat worden.

Aflevering 45 (#3677) - woensdag 24 oktober 2007

Jan en Bart kunnen Maarten net op tijd redden uit het koffer van een wrak. Iedereen is dolblij dat hij terug is en de daders zijn gearresteerd. Renaat valt er echter niet over te spreken dat hij en Annelies binnendienst hebben, omdat ze niet op versterking hebben gewacht. Dré windt er geen doekjes om dat Rob verplichtingen heeft tegenover Isabelle en laat haar bij hem intrekken. Peter dringt bij de bomma aan om de politie in te lichten over de moord die Bert vroeger heeft gepleegd. Bomma vindt echter dat Bert hiertoe niet meer in staat is. Brenda verliest haar geduld als ze verneemt dat haar puberdochter een geschenk heeft gekocht voor Bert. De ruzie komt tot een climax en Brenda geeft Hannah een klap in haar gezicht. Die laatste is woest en gaat logeren bij Anna.

Aflevering 46 (#3678) - donderdag 25 oktober 2007

Hanneke wil nog een paar dagen bij de bomma blijven logeren en dat zou Bert wel eens goed kunnen uitkomen. Hij vraagt haar om de brieven die Anna verborgen houdt te stelen. Hannah gaat akkoord. Isabelle besluit om toch niet het huis aan Rob te verkopen. Bert wil koste wat het kost achterhalen wat de inhoud van de pakjes is die Peter naar Oostende laat koerieren. Hij laat Cixi Peter weglokken om zo het pakje te openen. Later blijkt de inhoud alleen een simpele badeend te zijn. Mieke verplicht de vader van Veerle om eindelijk klare taal te spreken over Jurgen. Veerle komt te weten dat ze ook een broertje had die na 4 maanden is gestorven. Wim heeft een grote opdracht gekregen, maar moet daarvoor 5 weken weg...

Aflevering 47 (#3679) - vrijdag 26 oktober 2007

Hannah leest wat er in de mysterieuze brieven staat en vertelt Bert dat ze ze niet gevonden heeft. Ze neemt Lut echter wel in vertrouwen, die vervolgens voorstelt de brieven achter te laten. Veronique is terug uit Italië maar heeft de Fashion Awards niet gewonnen. Ze heeft wel een goed contract verkregen. Wim twijfelt over de opdracht die hij kreeg. Hannah en Lut spreken af om weg te lopen. Bjorn en Veerle praten hun problemen uit. Mieke onderneemt een laatste poging om Els de job te doen aannemen. Ze weigert en besluit ook Andreas niet meer in Cyprus te gaan uitstrooien. Isabelle vraagt 400.000 euro aan Rob voor het duplex. Marie-Rose heeft er een probleem mee dat haar ontwerper, Jens, haar thuis opzoekt. Hij is dolenthousiast over de haute cultuur collectie. Cixi haar vader heeft een hartaanval gehad en ze moet onmiddellijk naar China.

Aflevering 48 (#3680) - zaterdag 27 oktober 2007

Er is opnieuw ingebroken bij Anna en Albert. Op aanraden van Peter halen ze politie erbij. Miel en Francine gaan met Jan naar zee, maar als Miel zijn dieptezicht verliest keren ze terug. Marie-Rose verdenkt er Jens van dat hij wil binnendringen in haar privé-leven. Cixi vertrekt voor een tijdje naar China. Rita probeert te praten met Isabelle in het bijzijn van André. Bart schrikt zich een ongeluk als blijkt dat zijn puberdochter niet meer bij Anna en Albert logeert. Hij haast zich naar Bert, maar vindt ze daar ook niet. Wim besluit de job in Frankrijk aan te nemen. Mario wacht vol ongeduld op een antwoord van Alexandra. Ze belt uiteindelijk en zegt dat ze naar België komt. Bart schakelt de politie in en vermoed dat Lut iets te maken kan hebben met Hannahs verdwijning.