FANDOM

Week 8

Week 9

Week 10

Aflevering 49 (#3681) - maandag 29 oktober 2007

Hanneke en haar vriendin Lut zijn van huis weggelopen. Bart en Brenda zijn doodongerust, maar kunnen het zelfs nu niet laten om elkaar verwijten te maken. Ook Anna is van de kaart en ze is niet van plan om eind deze week naar Benidorm te vertrekken. Bij Van den Bossche Electronics praat Jan zijn mond voorbij tegen Bert. Ontwerper Jens heeft belangrijk nieuws voor Marie-Rose. Bert eist Alexandra helemaal op tijdens haar bezoek aan Linea Veronica.

Aflevering 50 (#3682) - dinsdag 30 oktober 2007

De afstand tussen Bart en Brenda is alleen maar groter geworden sinds Hanneke is weggelopen. Trudy zet Marie-Rose onder druk om de problemen met Jens uit te praten. Miel wordt vandaag aan zijn oog geopereerd. Els apprecieert het niet dat Suzy haar wijntjes telt. Isabelle heeft nieuws voor Rob over het huis.

Aflevering 51 (#3683) - woensdag 31 oktober 2007

De ruzies tussen Brenda en Bart stapelen zich op, met als gevolg dat zij steeds meer kalmeerpillen neemt. Mario had zich de samenwerking met Alexandra anders voorgesteld. Trudy heeft exact een week om de openingsreceptie van Maison Marie-Rose te organiseren en ze vraagt aan Els om haar te helpen. Shirley polst bij Peter of ze in aanmerking komt voor de public relations-functie. Rob en Els komen elkaar tegen in het café van Dimi.

Aflevering 52 (#3684) - donderdag 1 november 2007

Het halloweenfeestje krijgt een wending als Rita wordt bedreigd door een verkleede Lode. De lege wijnfles op het aanrecht is voor Pierrot bewijs genoeg dat zijn stiefvader terug aan de drank zit. Tot grote ergernis van Albert wil Anna niet naar Benidorm reizen zolang Hanneke vermist wordt. En Veronique ziet het niet zitten om naar het afscheidsfeestje van Alexandra te gaan.

Aflevering 53 (#3685) - vrijdag 2 november 2007

Albert blijft bij zijn plan om alleen in Benidorm te gaan overwinteren. Ook Rob en Pierrot hebben reisplannen. In het café van Dimi informeert een knappe jongedame naar Lode. Bart ontdekt dat zijn echtgenote kalmeerpillen neemt. Bjorn en Veerle krijgen eindelijk goed nieuws.

Aflevering 54 (#3686) - zaterdag 3 november 2007

In Benidorm verneemt Albertine dat haar dochter bij advocaat Verhelst is ingetrokken. Pierrot en Lobke stellen zich vragen bij de uitnodiging van Bert. Ze zijn trouwens niet de enigen van het vriendenclubje met een invitatie. Hanneke is haar vrijheid beu en ze besluit het kraakpand te verlaten. De samenwerking tussen Linea Veronica en Gallo verloopt zeer moeizaam. Isabelle heeft groot nieuws voor Rob.